Mr. Hermonella Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Heisann! Jeg driver å leter etter ett headset/hodetelefoner som skal brukes på jobb. Må være over øret eller på øret og helst komfortabelt. Jeg sitter mye på telefon så en god mikrofon er ett must. Er ikke så veldig opptatt av støydemping. Prisen spiller ikke så stor rolle, men helst ikke over 1500, helst rundt 750~ish Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Heisann! Jeg driver å leter etter ett headset/hodetelefoner som skal brukes på jobb. Må være over øret eller på øret og helst komfortabelt. Jeg sitter mye på telefon så en god mikrofon er ett must. Er ikke så veldig opptatt av støydemping. Prisen spiller ikke så stor rolle, men helst ikke over 1500, helst rundt 750~ish Dersom du ikke trenger å spille hi rez men klarer deg med Flac og mindre så anbefaler jeg XTZ Divine.. Men jeg liker ikke at Appen ikke tar Hi-Rez og at appen ikke funker med Spotify. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Heisann! Jeg driver å leter etter ett headset/hodetelefoner som skal brukes på jobb. Må være over øret eller på øret og helst komfortabelt. Jeg sitter mye på telefon så en god mikrofon er ett must. Er ikke så veldig opptatt av støydemping. Prisen spiller ikke så stor rolle, men helst ikke over 1500, helst rundt 750~ish Dersom du ikke trenger å spille hi rez men klarer deg med Flac og mindre så anbefaler jeg XTZ Divine.. Men jeg liker ikke at Appen ikke tar Hi-Rez og at appen ikke funker med Spotify. Så det jeg også når jeg søkte de opp. Og siden det er mye musikk når jeg ikke sitter i telefonen så er nok ikke de ett alternativ. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Da må du nok opp i pris med blåtann... Sony 1000x trådøs kanskje.. Da får du med støykanselering enten du vil eller ei... http://www.pricerunner.se/pl/94-3316550/Hoerlurar-och-Headset/Sony-MDR-1000X-priser Denne er litt bedre priset lillebror... https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tradlose/sony-mdr-100abn-black/234879.11605/?gclid=CjwKCAjwxo3OBRBpEiwAS7X62QEAjVjxh7idrtTTuVowXxaKYKFVBB-SD5GqMygmYicxvAFyZaE2zBoCDqYQAvD_BwE Sony mdr 100abn Endret 21. september 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Jabra Move: https://www.tek.no/artikler/test-jabra-move-wireless/359390 Koster 350kr iblandt. da kan du kjøpe mange omså. Har mye samtaler i mine, og har aldri hørt noen klage på mikrofonen iallefall. Endret 21. september 2017 av Complexity Lenke til kommentar
FOJ Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hei. Svenske Sudio Sweden har flere trådløse varianter. Både hodetelefoner og øretelefoner. Jeg er kjempefornøyd med mine Sudio Tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå