ATWindsor Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Du får ikke deaktivere og aktivere sånt som du vil på Apple Watch nei. Den er tilkoblet, eller så er den det ikke. Og den støtter definitivt ikke GSM på noen som helst måte. Klokka er ikke engang markedsført i Norge, og de er helt åpne på at den ikke har noen form for 2g, så ser ikke helt hva som er feil. Slås ikke uansett 2g-nettet av forløpende nå? Jeg trodde det var 2G som ble beholdt, og 3G som slås av? AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ja, det har du kanskje rett i. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) de er helt åpne på at den ikke har noen form for 2g, så ser ikke helt hva som er feil. Skal ikke si det for bastant, men jeg tror ikke den jevne bruker skjønner at ingen 2g=ingen støtte for tradisjonelle samtaleband. Når de skriver "make cellular calls" tror jeg den jevne bruker tenker at de kan ringe like godt med klokka som med en Nokia 3210. Endret 22. september 2017 av toth Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 ...og det kan du stort sett. Faktisk ofte bedre, siden den støtter VoWifi. Hjemme hos meg har jeg nesten ingen dekning på noe bånd, men kan bruke telefonen perfekt pga wifi-calling. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 VoWifi kan du vel bruke med en standard Apple Watch og(?), "Cellular"-modellen kjøper man jo for å kunne bruke den også uten wifi. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Og det kan man. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 ..så lenge man har 3g/4g-dekning. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Ja. Altså stort sett overalt. Tror virkelig ikke dette vil oppleves som noe problem. Da er det verre at alle smartklokker er stygge og sjelløse og gjør at de som bruker dem ser dumme ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Ja. Altså stort sett overalt. Tror virkelig ikke dette vil oppleves som noe problem. Da er det verre at alle smartklokker er stygge og sjelløse og gjør at de som bruker dem ser dumme ut. Ja, det definitivt viktigste er å se ned på de som bruker "feil" type klokke. AtW 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Smartklokker er klokkenes svar på Crocs. Praktiske, men ikke noe å bruke blant folk. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Smartklokker er klokkenes svar på Crocs. Praktiske, men ikke noe å bruke blant folk. Ekte mannfolk går barbeint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå