Oscar Bjønness Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 hei, jeg har en Derbi Senda DRD Pro 50sm som går veldig tregt, spesielt i oppoverbakker. På sletter sliter jeg med å nå 45 km/t, og i oppover (ikke bratte) ligger jeg i 30 km/t. Er det noe jeg kan gjøre som gjør at den i det minste går bedre i oppoverbakker? Lenke til kommentar
K N Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Løsningen er jo naturligvis ikke lovlig, men det er flere løsninger her: - Fjerne plombe® i potte - Porte sylinder - Bytte sylinder Lenke til kommentar
Oscar Bjønness Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Løsningen er jo naturligvis ikke lovlig, men det er flere løsninger her: - Fjerne plombe® i potte - Porte sylinder - Bytte sylinder trenger ikke at den går mer enn sånn 50-55 km/t, bare den ikke går så tregt i oppoverbakker. Hadde det fungert bra hvis jeg hadde fjernet plomberingen og byttet drevet? Lenke til kommentar
K N Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Løsningen er jo naturligvis ikke lovlig, men det er flere løsninger her: - Fjerne plombe® i potte - Porte sylinder - Bytte sylinder trenger ikke at den går mer enn sånn 50-55 km/t, bare den ikke går så tregt i oppoverbakker. Hadde det fungert bra hvis jeg hadde fjernet plomberingen og byttet drevet? Fjernet plomberingen vil hjelpe deg. Skal du dreve om så må du ha mindre drev, som gir bedre aks, men som tar vekk litt av toppfarta. Så jeg ville prøvd plombering først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå