TBJ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg har (hadde) et domene (.no) som jeg må registrere. Fikk følgende mail i dag fra Nnorid.no: --- Domenet er ikke lenger knyttet til en registrar, noe som er et krav foralle norske domenenavn. Vi ber om at du inngår en avtale med enregistrar for dette domenet så snart som mulig. --- Dette domene har jeg planer om å bruke etter hvert, men ikke enda. Jeg ønsker derfor å parkere det og da naturlig nok så billig som mulig. Noen som har forslag på hvor jeg kan parkere et .no domene til en billig penge? (jeg vet ikke om det er noen spesielle krav til .no domener og privatpersoner, slik det var før..) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kjøp domenet og la vær å betale for webhotell og andre ting. Det er så vidt jeg vet den billigste og eneste måten da du må betale for å eie domenet selv om det er parkert. Mener jeg så en reklame for litt siden der de hadde .no for under hundrelappen i året. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Webhuset tilbyr domeneparkering for 99kr i året. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Tilbyr de domeneparkering? Altså at det er et valg når man skal handle domene der? Merksnodig da et parkert domene bare er et domene som er eid av noen uten å være i bruk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Man eier ikke et .no domene, man har kun bruksrett. 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Tilbyr de domeneparkering? Altså at det er et valg når man skal handle domene der? Merksnodig da et parkert domene bare er et domene som er eid av noen uten å være i bruk. Jeg hadde ikke skrevet det om jeg ikke visste det. Det hadde tatt deg omtrent like lang tid som å skrive innlegget ditt å sjekket om de tilbyr parkering av domene, isteden for å tvile på det jeg skriver. Hvorfor er det merksnodig at Webhuset tilbyr domeneparkering? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Merksnodig når det koster like mye om man kjøper domenet som parkering. kan jo like godt bare kjøpe det da for samme sum .P Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Tilbyr de domeneparkering? Altså at det er et valg når man skal handle domene der? Merksnodig da et parkert domene bare er et domene som er eid av noen uten å være i bruk. Jeg hadde ikke skrevet det om jeg ikke visste det. Det hadde tatt deg omtrent like lang tid som å skrive innlegget ditt å sjekket om de tilbyr parkering av domene, isteden for å tvile på det jeg skriver. Hvorfor er det merksnodig at Webhuset tilbyr domeneparkering? Det står "reservere" på valget man får noe som gir mer mening å skrive. Det var tydeligvis riktig å tvile på deg Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Domeneparkeringen er jo bare at de står som registrar for deg, og betyr bare at du ikke har noen andre tjenester. - Det du betaler for er jo å kjøpe/leie domenet. Det er jo ikke så rart at alle tilbyr dette, fordi da er veien kort til at man bare trykker oppgrader og kjøper en tjeneste der det er parkert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå