Gå til innhold

Slik skal denne smarte puten gjøre søvnen din mye bedre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt om (pun intended :p) noe slikt. :D 
Eller mer spesifikt om jeg skal gidde å lage en, eventuelt vente på dette bli funnet opp. 

Trodde vi var kommet frem til en felles forståelse om at vann + seng = dårlig ide. 

Mengden vann vi nok snakker om her er vel omtrent mengden jeg tidvis kaster over/heller over et håndkle for å overleve en tropenatt/varm natt. Knapt nok et problem om alt lakk ut i senga. 

Er man som kona, så vil man nok aldri forstå problematikken, men har man en hissig forbrenning så kan man nok være enige at det er horribelt å ikke være fult så trøtt at man sovner med en gang, og at man har konsumert litt for mye fett/karbohydrater (energi generelt sett). Følelsen av å brenne opp, selv om kona ligger rett ved siden av å storkoser seg under en tykk dyne.  

Sover man alene, og planlegger litt så er det selvsagt ikke noe problem om man har AC. 

Vet ikke om jeg gidder å sponse noe slikt, men akk og ve som noe slikt frister. Kald pute, hver dag. Hvor digg er det ikke å legge seg ned første gangen, samt første gang du snur puta. <3

Hadde de slengt inn noen peltierelementer så hadde jeg nok vært enda mer ivrig. Tenke seg til om varme siden ble brukt til å kjøle min pute, og varmen blir brukt til å varme konas. Win Win.  :dremel:  :w00t: Der i gården skal jo en pute gjerne være 40 grader. Men hos meg er 10-15 grader utmerket. 

Edit: Jeg har jo noen ekstra rør, pumper, slanger og peltierelementer og vannblokker....hmmmm.  :hmm:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...