AfterGlow Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Kickstarter-pute pumper vann til hodet og nakken din.Slik skal denne smarte puten gjøre søvnen din mye bedre Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 <sarkasme>Virkelig et produkt verden trenger</sarkasme> 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Trodde vi var kommet frem til en felles forståelse om at vann + seng = dårlig ide. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Estimated retail price er 399,- !!! Holy macaroni. Svindel eller i beste fall groteskt overbetalt. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Men den hjelper ikke mot sikling i søvne? Da nytter det ikke med vannkjøling for å sikre tørr pute for min del. Sikler som en St.Bernard i søvne. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Nice! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt om (pun intended ) noe slikt. Eller mer spesifikt om jeg skal gidde å lage en, eventuelt vente på dette bli funnet opp. Trodde vi var kommet frem til en felles forståelse om at vann + seng = dårlig ide. Mengden vann vi nok snakker om her er vel omtrent mengden jeg tidvis kaster over/heller over et håndkle for å overleve en tropenatt/varm natt. Knapt nok et problem om alt lakk ut i senga. Er man som kona, så vil man nok aldri forstå problematikken, men har man en hissig forbrenning så kan man nok være enige at det er horribelt å ikke være fult så trøtt at man sovner med en gang, og at man har konsumert litt for mye fett/karbohydrater (energi generelt sett). Følelsen av å brenne opp, selv om kona ligger rett ved siden av å storkoser seg under en tykk dyne. Sover man alene, og planlegger litt så er det selvsagt ikke noe problem om man har AC. Vet ikke om jeg gidder å sponse noe slikt, men akk og ve som noe slikt frister. Kald pute, hver dag. Hvor digg er det ikke å legge seg ned første gangen, samt første gang du snur puta. <3 Hadde de slengt inn noen peltierelementer så hadde jeg nok vært enda mer ivrig. Tenke seg til om varme siden ble brukt til å kjøle min pute, og varmen blir brukt til å varme konas. Win Win. Der i gården skal jo en pute gjerne være 40 grader. Men hos meg er 10-15 grader utmerket. Edit: Jeg har jo noen ekstra rør, pumper, slanger og peltierelementer og vannblokker....hmmmm. Endret 22. september 2017 av Andrull Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Hvorfor ikke gjøre dette med hele senga? Å, vent... https://www.smartduvet.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå