eidos Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Hei, Er det mulig å kutte 1mm stål med en DeWalt DCS520 dykksag? Jeg ser DeWalt selger sagblad til metall i rett størrelse, men maskinen er vel egentlig ikke beregnet til dette. Noen som har erfaring å dele eller kan gå god for at det funker? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Sjekk turtallet på saga opp mot hva sagbladene er beregnet for; er det noenlunde likt, så ser jeg ingen grunn til at det ikke er verdt et forsøk, med forsiktig mating så du ikke kveler/dreper motoren... Lenke til kommentar
eidos Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Sjekk turtallet på saga opp mot hva sagbladene er beregnet for; er det noenlunde likt, så ser jeg ingen grunn til at det ikke er verdt et forsøk, med forsiktig mating så du ikke kveler/dreper motoren... Takk for kjapt svar. Sagbladet DWA7762 skal tåle 4200rpm og dykksaga er maks 4200rpm så skulle matche bra i allefall! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Bør gå bra da ja. Kan nok også vibrere noe mer. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Husk slipebriller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå