Gå til innhold

Relativt kort utdannelse til sikker jobb

Dobbeltabbe

Anbefalte innlegg

He!

Jeg trenger noen innspill!

Jeg er nå i en situasjon der jeg må tenke nytt ang. jobb. Min yrkeserfaring er først og fremst kundeservice og salg i mange forskjellige former, fra bar og vakt via dagligvare/klesbutikk til teknisk kundestøtte/salg via telefon. Av utdannelse har jeg allmenfag vgs, engelsk grunnfag og 2/3 lærerhøyskole. Jeg er god på språk, ikke noe særlig på matte, er nok mer teoretisk anlagt enn praktisk men praktisk nok til at jeg maler hus, setter sammen møbler, håndterer verktøy og setter opp/fikser tv/modem/lydanlegg selv. Jeg syns sånt som medisin og psykologi er interessant, leser mye og tilegner meg kunnskap raskt. Jeg er serviceinnstilt og imøtekommende, men trives dårlig med oppsøkende/pushy salg. Er kreativ, nøyaktig og effektiv. Liker å være aktiv, glad i å bruke kroppen og har ingenting imot fysisk arbeid. Har ikke sertifikat eller råd til å ta det i nærmeste fremtid. Jeg er veldig fleksibel på arbeidssted- og tid, flytter hvor som helst for utdannelse eller fast jobb.

Jeg trenger en relativt rask vei til trygg jobb. Har søkt som konduktøraspirant i NSB, men trenger flere alternativer! 

Helst et år eller mindre, men 2-3 år er mer realistisk. 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...