AfterGlow Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Ny video viser oss våpen, fiender og mer.Slik blir det å drepe nazister i Wolfenstein II: The New Colossus Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Kan ikke fatte å begripe at de må gjøre våpenmodellene så stor at det tar halve skjermen. Om jeg husker rett gjordes det det i forrige spill og det var en del klager på det da også. Håper det kan justeres i menyen eller noe. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Sånne type spill hører 90 tallet til. De gir veldig lite Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Tull. Gladvold spill og forøvrig filmer. Er perfekt når du er sugen på litt galskap. Om dem to første spillene er en indikasjon på galskapen i vente så blir nok dette bra! Endret 20. september 2017 av LarZen 3 Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Forgjengerene var strålende, og gir absolutt mer enn man skulle tro. Strålende historie, troverdig cast og mye herlig humor. Det er derfor jeg ser så frem til The New Collossus! Jeg er 38 år og har fått med meg det meste siden midten av 80-tallet. Jeg finner det svært befriende at vi fortsatt har spill som Wolfenstein og Doom som en del av en vår moderne spill-bukett. Jeg føler ofte at dagens spill har en tendens til å fremstå som en smule pretensiøse. Når denne sjangeren behandles med intelligens og godt håndverk så kan resultatet være ren skjær magi. Og svenske Machine Games er så laaaaaatterlig flinke til å lage slike tøysete kvalitetsspill 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Føles ikke dette noe oppbrukt? Joda jeg liker sprø galskap og kul grafikk...men ut med 400/500kr når vi har Destiny 2, AC Origins, Battlefront II, Mario Odyssey rett rundt hjørnet? Ikke minst HZD: Into the Wilds DLC snart. Tror dette blir bare å vente på et supertilbud en eller annen gang til neste år. Men, prove me wrong Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Er nok mange som tenker det samme om titlene du nevner. Er jo det som er så fint med spill. Det er så mye forskjellig å velge imellom. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Føles ikke dette noe oppbrukt? Joda jeg liker sprø galskap og kul grafikk...men ut med 400/500kr når vi har Destiny 2, AC Origins, Battlefront II, Mario Odyssey rett rundt hjørnet? Ikke minst HZD: Into the Wilds DLC snart. Tror dette blir bare å vente på et supertilbud en eller annen gang til neste år. Men, prove me wrong Bortsett fra Mario(som jeg ikke bryr meg om) nevnte du jo bare kjipe spill. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Sånne type spill hører 90 tallet til. De gir veldig lite FPS gikk til helvete etter 90 tallet. Dette er hvordan ekte FPS er(eller egentlig DOOM) Da de nye wolfenstein spillene har litt vel mye dialog og scementics. Lenke til kommentar
Splaat Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Sånne type spill hører 90 tallet til. De gir veldig lite Mulig det gir deg lite, men serien gir meg, i likhet med en del andre, en god del mer. Gleder meg! Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Forgjengerene var strålende, og gir absolutt mer enn man skulle tro. Strålende historie, troverdig cast og mye herlig humor. Det er derfor jeg ser så frem til The New Collossus! Jeg er 38 år og har fått med meg det meste siden midten av 80-tallet. Jeg finner det svært befriende at vi fortsatt har spill som Wolfenstein og Doom som en del av en vår moderne spill-bukett. Jeg føler ofte at dagens spill har en tendens til å fremstå som en smule pretensiøse. Når denne sjangeren behandles med intelligens og godt håndverk så kan resultatet være ren skjær magi. Og svenske Machine Games er så laaaaaatterlig flinke til å lage slike tøysete kvalitetsspill Heldig som opplevde det når det var nytt! Jeg for min del elskey DOOM 2016. Det forrige Wolfenstein fullførte jeg dog aldri. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Spilte nylig igjennom de 2 forrige og ser faktisk frem til denne, blir å kjøpe på tilbud(alt for stor backlog av spill her). Ta spillet for hva det er, enten liker man det slik med litt enkelt, action, nazi future historie, så ikke ta det så seriøst. Blir litt som Serious Sam spillene, de er enkle, men banalt genialt action, rett frem og masse one liners. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå