Gå til innhold

Varme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Msi Mega PC

og tempraturen på cpu er på rundt 37grader og i kabinettet er det

rundt 45 grader.

 

hva kan jeg gjøre for å få tempraturen ned?

hva sakl du ned med tempen og gjøre.. det er mer enn kald i cpu..

et tips for og gjøre kaldere cpu.. ny kjøling.. for eks volcano 11 - 12

 

hvis du skal ha enda kaldere kan du glemme kjøleribber og vifter da må du ha vannkjøling.. og dette kommer fort opp i 1000 kr mn da skal du komme ned til par grader celsius.

Lenke til kommentar
dette er en barebone, plassen er ganske liten.

da har du ingen mulighet trur jeg.. det er nok altfo rliten plass til og utvide til bedre kjøling.. dessuten har du en kald nok cpu .. om du har amd har du helt opp til 70 grader og gå på og det skal mye til. når du passerer 70 grader er det veldig stor sjans for og skade coren

Lenke til kommentar
CPU-temperaturen ser veldig fin ut. Men kabinett-tempen er litt høy, men ikke faretruende høy.

 

PS. Hvor i kabinettet måler du kabinett-temperaturen? La meg gjette: sensoren står veldig nært noe varmt (CPU, HD etc?)

kabinett tempen? kanskje hun/han mener via chipen?

og den måles av biosen..

men det vet vi ikke :) men ellers har du sikkker rett... ingenting er faretruende der.. helt god temp bortsett fra kabinett er litt høy kanskje.. om ikke dette er tempen til hdd.. ofte det sitter temp måler der

Lenke til kommentar
CPU-temperaturen ser veldig fin ut. Men kabinett-tempen er litt høy, men ikke faretruende høy.

 

PS. Hvor i kabinettet måler du kabinett-temperaturen? La meg gjette: sensoren står veldig nært noe varmt (CPU, HD etc?)

bare lastet ned PcAlert4 fra MSI, den viser tempraturen i pcen , vcore , rpm på viftene , temp på cpu, og litt mer

Lenke til kommentar
CPU-temperaturen ser veldig fin ut. Men kabinett-tempen er litt høy, men ikke faretruende høy.

 

PS. Hvor i kabinettet måler du kabinett-temperaturen? La meg gjette: sensoren står veldig nært noe varmt (CPU, HD etc?)

bare lastet ned PcAlert4 fra MSI, den viser tempraturen i pcen , vcore , rpm på viftene , temp på cpu, og litt mer

da er dette hovedkort temp ikke kabinett.. det pleier ikke finnes temp målere for kabinett..

Altså det er ikke eentlig høyt det du har på hovedkortet.. så lenge den ikke stiger sm bare det når pcen jobber maksimalt..

ikke noe og bekymre deg for

Lenke til kommentar
CPU-temperaturen ser veldig fin ut. Men kabinett-tempen er litt høy, men ikke faretruende høy.

 

PS. Hvor i kabinettet måler du kabinett-temperaturen? La meg gjette: sensoren står veldig nært noe varmt (CPU, HD etc?)

bare lastet ned PcAlert4 fra MSI, den viser tempraturen i pcen , vcore , rpm på viftene , temp på cpu, og litt mer

da er dette hovedkort temp ikke kabinett.. det pleier ikke finnes temp målere for kabinett..

Altså det er ikke eentlig høyt det du har på hovedkortet.. så lenge den ikke stiger sm bare det når pcen jobber maksimalt..

ikke noe og bekymre deg for

Tror jeg bare skaffer en av de PCI viftene

Lenke til kommentar
CPU-temperaturen ser veldig fin ut. Men kabinett-tempen er litt høy, men ikke faretruende høy.

 

PS. Hvor i kabinettet måler du kabinett-temperaturen? La meg gjette: sensoren står veldig nært noe varmt (CPU, HD etc?)

bare lastet ned PcAlert4 fra MSI, den viser tempraturen i pcen , vcore , rpm på viftene , temp på cpu, og litt mer

da er dette hovedkort temp ikke kabinett.. det pleier ikke finnes temp målere for kabinett..

Altså det er ikke eentlig høyt det du har på hovedkortet.. så lenge den ikke stiger sm bare det når pcen jobber maksimalt..

ikke noe og bekymre deg for

Tror jeg bare skaffer en av de PCI viftene

antakelig har du plss til 2 brønvifter (størrelse 120*120 eller 80*80)

så setter du den ene bak og den andre foran så den ene blåser inn den andre drar ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...