Kenti Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hei, Har en ECS G551 med Radeon 9000 kort. Har akkurat lastet ned HALO, men når jeg spiller det, etter at det har gått i 1min ca, dukker det opp den velkjente blå skjermen til windows. Pc-en restarter seg da automatisk. Driverversjon på grafikkortet nå er 6.14.10.6334. Vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre, men spillet peste første gangen jeg startet det med at det kunne hende jeg trengte noen oppdaterte drivere.. Noen som har vært borti det samme? Som kanskje har løsningen på problemet? ..Kent Endret 8. desember 2003 av Kenti Lenke til kommentar
n0nick Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei, Har en ECS G551 med Radeon 9000 kort. Har akkurat lastet ned HALO, men når jeg spiller det, etter at det har gått i 1min ca, dukker det opp den velkjente blå skjermen til windows. Pc-en restarter seg da automatisk. Driverversjon på grafikkortet nå er 6.14.10.6334. Vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre, men spillet peste første gangen jeg startet det med at det kunne hende jeg trengte noen oppdaterte drivere.. Noen som har vært borti det samme? Som kanskje har løsningen på problemet? ..Kent Se det kenti! Ismar her! Bruker barbara.no du også ja, kjekt det! Snakkes tomorrow! Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jaja, lykke til på matte eksamen i morgen da. Gleder meg til permutasjon og utvalg Lenke til kommentar
n0nick Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jaja, lykke til på matte eksamen i morgen da. Gleder meg til permutasjon og utvalg Hehe! Jeg gleder meg til induksjonsbevis jeg Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hmmm, kanskje bruke IRC til priv samtaler... litt mer effektivt. Lenke til kommentar
n0nick Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hmmm, kanskje bruke IRC til priv samtaler... litt mer effektivt. Hold kjeft ******* bear! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 lite hyggelig n0nick Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 piratkopierte spill samt chat kan diskuteres et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg