software Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Hei. For dere som bruker e-post hele dagen fra flere maskiner / mobil og ikke har en egen it avdeling, hvilken løsning bruker dere? Jeg har brukt hotmail i mange år men nå begynner den å bli irriterende. I mange måneder ville den ikke forhåndsvise vedlegg, og det var heller ikke mulig å laste ned. Etter siste oppdateringen så fungerer det heldigvis, men nå så får mange opp " [email protected]" som avsender adresse fra meg. Derfor må de skrive inn adressen manuelt. Utrolig irriterende. Jeg har eget domene hos one.com, men deres webmail syntes jeg har litt dårlig brukergrensesnitt. Er det noen andre tjenester online som man kan betale for? Eller må jeg bruke outlook programmet på pc'n og bruke en eller annen app for å lese mail på tlf fra pc'n? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Office365 er rimelig og bra. Ellers er vel gmail veldig populært som et gratis alternativ. Endret 20. september 2017 av TheHaughom 2 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Office365 som TheHaughom sier :-) Endret 25. september 2017 av Dapp47 Lenke til kommentar
software Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Jeg har office365, om det er den nettløsningen som koster 79 eller 89 kr i mnd? Men det betyr altså at jeg må bruke outlook programmet installert på maskinen og ikke bruke outlook i nettleseren? Lenke til kommentar
skipperskrekk Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 TheHaughom. Et godt råd fra denne Brukeren, jeg har selv brukt Gmail i x antall år, Gratis er den sett den over til Old Compose eller Clasisk visning jeg har valgt den første, enkelt og bruke også, Outlook å gamle Hotmail det var den gang ikke i dag nei. skipperskrekk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Forstår ikke helt om du ber om råd/tips til en mail tjeneste , eller en generisk e-post klient ? Skal klienten være web basert aksess eller klient (pop,imap etc). Uansett tjener kan du bruke thunderbird fra mozilla på windows og normalt default mail-app på telefoner/nettbrett om de er android eller ios baserte mot alle normale e-post tjenere med pop3 , imap ,»webmail» eller activesync(exgange) protokoll. Bare pass på at ved oppsett med pop3 at du lar meldinger være på server (keep) når du bruker flere enheter. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Jeg har office365, om det er den nettløsningen som koster 79 eller 89 kr i mnd? Men det betyr altså at jeg må bruke outlook programmet installert på maskinen og ikke bruke outlook i nettleseren? Office365 Business Premium koster 12.50USD pr mnd pr bruker. Her har du hosting av Exchange, samt full Officepakke. Dette vil si at de hoster mailen din, du kan bruke Outlook klienten lokalt, eller du kan bruke Office365 sin webmail. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Definitivt Gmail. Bedre spamfilter finnes ikke, bedre søkefunksjon finnes ikke, alt lagres i skyen, tilgjengelig fra web/mobil, og du setter selvfølgelig ditt eget navn@domenenavn som standard avsenderadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå