ostov Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg hørte at det fantes en film på nettet hvor en kina gutt runner Mario på 10 min.... Er det noen som vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tja, du kan jo prøve denne posten; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=174041&hl= Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kina gutt? er det nye "slang" ordet for kinerese? ytterst latterlig spørr du meg .. desuten er han som spiller en japaner ,japse eller som du ville sagt "japan gutt" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 desuten er han som spiller en japaner ,japse eller som du ville sagt "japan gutt" japan gutt.. Så teit Lenke til kommentar
ostov Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 kina gutt?er det nye "slang" ordet for kinerese? ytterst latterlig spørr du meg .. desuten er han som spiller en japaner ,japse eller som du ville sagt "japan gutt" Jeg prøvde bare å ikke være så veldig nasse... Kom ikke på noe bedre Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kom ikke på noe bedre La meg tenke... mann fra kina, hmmm.. hva kan det være? Kineser, muligens? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Kom ikke på noe bedre La meg tenke... mann fra kina, hmmm.. hva kan det være? Kineser, muligens? Kom ikke på det, jeg var litt stressa da jeg skrev... hehe Lenke til kommentar
ostov Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Kom ikke på noe bedre La meg tenke... mann fra kina, hmmm.. hva kan det være? Kineser, muligens? Kom ikke på det, jeg var litt stressa da jeg skrev... hehe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 synes "Kina gutt" var helt okei skrevet... ville sikkert ikke holdt for en sensor, men funker helt flott her.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ikke for være rasist! En fra Kina- Chipper En fra Japan- Japse Eller et felles ord- asian pride! eller guling(men bruker ikke noen av de ordene!!!) Endret 8. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) opps, dobbel! Endret 8. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Wow, kom plutselig på engang engelsklærerinna mi klikka da jeg sa "a jap" istedet for "a japanese" i en time engang. DET er mange år sida det. Snodig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) usmaklig! prøv heller enn Mr Lee med kyllingsmak! azn pryde! Endret 9. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 opps, dobbel! Du kan faktisk slette meldinger vet du Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 opps, dobbel! Du kan faktisk slette meldinger vet du Vet ikke hvordan, visste hvordan på den forrige, men ikke med denne! Lenke til kommentar
germ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er det så jævelig farlig da for pokker?!?!?! Er gutten rasist tror (håper?) jeg han hadde klart å utrykke det på en "bedre" måte. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 usmaklig! prøv heller enn Mr Lee med kyllingsmak! azn pryde! @ MrLee Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er det så jævelig farlig da for pokker?!?!?! Er gutten rasist tror (håper?) jeg han hadde klart å utrykke det på en "bedre" måte. håper er vel rette ordet...den gjennomsnittlige rasisten jeg har møtt på har ikke akkurat hatt for mye under topplokket... tenke å kalle meg en "******* pakkis"...jeg måtte bare le...gadd ikke bli sur engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå