Arodem Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Vi får et to minutter langt glimt av den kommende filmen.Se traileren til den nye Tomb Raider-filmen Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Damn, gleder meg Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Dette så jo ut som Jolie-filmene med huden til de to nyeste spillene trukket over seg ... Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Veldig nice. Gleder meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Dette her har jeg ikke en gang fått med meg at var en ting en gang, men sikkert like greit. Da kan jeg ikke bli annet enn positivt overrasket Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Vil du vedde? Filmen er sterkt inspirert av reboot-spillet, og veldig mange klagde på historien der. Jeg synes den var rimelig bra, men film-traileren har gått bort fra noe av det viktigste i spillet, som f.eks at hun var en student. I filmen leder hun tydeligvis ekspedisjonen, og vet nøyaktig hva hun leter etter. Så ikke stort til de andre folkene i spillet heller (Sam, Jonah og alle de der.) Har veldig lyst til å like filmen, men er skeptisk. To feilslåtte forsøk fra før hjelper jo ikke akkurat. Lenke til kommentar
Discord Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kjenner skeptisismen kommer krypene, men for all del, filmen kan jo positivt overraske. Skulle bare ønske at rebooten av spillene var mer utforsking og less guns blazing action. Gode spill men savna the magic touch. Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Tror jeg står over denne filmen. De 2 første var søppel. Denne her blir som de 2 andre. . Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Ser ut som en perfekt action film på en kjedelig søndags kveld. Virker noe forutsigbart og typisk action en har sett før. Men det betyr ikke nødvendigvis noe om det er bra action! Eneste som bekymrer meg litt er at traileren var så lang. Viser vel 90% av dem beste senene i filmen. Har dem så liten tro på filmen? Eller er det bare slike trailere som må til for å friste et metta market i fks USA? Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Bare jeg som syntes CGI-en ikke så helt top notch ut? Trenger ikke så ut som et dataspill, selv om det er basert på et dataspill. Fingers crossed for at de klarer fikse det. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 CGI er vel det siste som finpusses før filmen blir ferdig. Ser ålreit ut, men blir ikke kinobesøk for denne. Kommer vel på Netflix etter et år eller noe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Skjønner ikke helt at så mange bestemmer seg nå(?) for om de skal se filmen eller ikke, er det ikke greit å vente på anmeldelser eller liknende? AtW Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Nice! Får litt Batman Begins-vibber, og det er knallbra! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Skjønner ikke helt at så mange bestemmer seg nå(?) for om de skal se filmen eller ikke, er det ikke greit å vente på anmeldelser eller liknende? AtW Når det kommer til film så følger jeg aldri anmeldere da det gang på gang på gang på gang på gang viser seg at min film smak ikke henger seg opp i detaljer som mange anmeldere pirker på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Skjønner ikke helt at så mange bestemmer seg nå(?) for om de skal se filmen eller ikke, er det ikke greit å vente på anmeldelser eller liknende? AtW Når det kommer til film så følger jeg aldri anmeldere da det gang på gang på gang på gang på gang viser seg at min film smak ikke henger seg opp i detaljer som mange anmeldere pirker på. Det finnes ingen anmeldere som har en smak som likner din? Det er jo isåfall uflaks, personlig får jeg langt mer ut av anmeldelser enn trailere og denslags. AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Det finnes ingen anmeldere som har en smak som likner din? Det er jo isåfall uflaks, personlig får jeg langt mer ut av anmeldelser enn trailere og denslags. AtW Mitt problem med film anmeldere er at dem pirker og pirker. Og da på ting jeg rett og slett ikke bryr meg om. Men da igjen så har jeg et mye mer avslappet forhold til film en fks spill. Det er 1.5~2 timer hvor hjernen hviler litt. Spill er jeg mer kresen på da jeg interakterer med mediet på en måte en ikke gjør med film. Men folk er jo forskjellige og jeg ser nok ikke på det mest intellektuelle som finnes i film verden. Det går i mye hjernedød action Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå