Harald Brombach (digi.no) Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Mens en virkelig stor nyhet er rett rundt hjørnet.Vivaldi har fått på plass etterspurt funksjonalitet Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Bildene på Digi er vasket for all ekstra informasjon, alt som vises er størrelse og et RGB-histogram etter analyse av bildet. Gleder meg til synkronisering kommer, dette har jeg savnet siden Opera Link-støtten ble stengt for 2 år siden. Nå har jeg endelig klart å slutte å bruke Opera 12.18, og bruker nesten utelukkende Vivaldi. 1 Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Veldig bra. Syncen over flere enheter er det eneste som stopper meg fra å bytte fra chrome til vivaldi. (nei jeg orker ikke masse ekstra tillegg osv) Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Er en stund siden jeg droppet Vivaldi. Forsøkte å kjøre Vivaldi mest av historiske grunner men etter et par måneders bruk så ble det å gå tilbake fra Vivaldi. Problemet var unødig ressursbruk og at Vivaldi kunne bli ganske treg med mange faner etc. Ting både FF, Chromium og kina Opera løste bedre. Hvordan er stabilitet og ressursbruk blitt nå? Er over et år siden jeg fjernet Vivaldi. Verdt å gjøre et nytt forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå