akelbo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Prøvekjør spillet nå på Xbox One og Windows 10.Svi gummi i Forza Motorsport 7-demoen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Er jo lass med problemer i PC demoen... Jeg som hadde tenkt å kjøpe GTX1070 isteden for den nye Xboxen... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Venter til One X er i hus. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Forza Motorsport blir bare bedre og bedre selv om jeg ikke er så fan av Motorsport spillene til Forza men heller mer mot Forza Horizon spillene. Hadde tenkt og si du kjører jo bare rundt og rundt på en bane og det skjer ikke stort mer men det samme kan man jo si om Horizon å men det er friheten til å kjøre hvor man vil mellom løp jeg liker. Jeg er uansett trofast til Forza så Motorsport 7 kommer nok i hus ganske kjapt etter launch uansett Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Forza Motorsport blir bare bedre og bedre selv om jeg ikke er så fan av Motorsport spillene til Forza men heller mer mot Forza Horizon spillene. Hadde tenkt og si du kjører jo bare rundt og rundt på en bane og det skjer ikke stort mer men det samme kan man jo si om Horizon å men det er friheten til å kjøre hvor man vil mellom løp jeg liker. Jeg er uansett trofast til Forza så Motorsport 7 kommer nok i hus ganske kjapt etter launch uansett Det jeg liker med Motorsport 7 er at banene har blitt mye større. Det er ikke trange baner man kjører på lenger så man har en del mer frihet enn tidligere. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Skjønte ikke hvorfor spillet ikke dukket opp i Lyd Mixer på pc. Skrudde ned alt i spillet og likevel var det så høyt at jeg hørte såvidt kompiser på discord. Lenke til kommentar
espresso74 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Jeg har vært fan av serien siden fm1, siden den gang har de levert den beste totale spillopplevelsen et racingspill kan - føler jeg.(ikke beste simulatoren men totaleopplevelse) Men de har gjort mye rart opp igjennom. Hvorfor sklir en Porsche gt2 rundt som et såpestykke? Hvorfor mister en Ferrari grepet i en slakk sving i 50 km/t Hvorfor understyrer nesten alle bilene.... De har liksom nesten naila kjørefølelsen hele tida.. de mangler så lite. Hvorfor pokker har de da fokus på lootboxer?..... Lenke til kommentar
Speilvend Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Nedlastingsstørrelsen på spillet er nær 18 GB selv på Xbox One (den vanlige, første...eh...Xbox One one?). Begynner å merkes at tiden drar litt i fra oss som har et postnummer som bredbåndsutbyggerne ikke vil ta i med ildtang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå