AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 jeg er 18 år gutt med spesiell smak. jeg ser bra ut og er populær hos damene på min alder, men jeg tenner ikke på de. De eneste damene jeg tenner på er damer som er eldre enn meg. det høres sykt ut men e syns faktsik 35 og 40 åringa er deilgere enn 18 åringa! Anonymous poster hash: 63768...b2a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 jeg er 18 år gutt med spesiell smak. jeg ser bra ut og er populær hos damene på min alder, men jeg tenner ikke på de. De eneste damene jeg tenner på er damer som er eldre enn meg. det høres sykt ut men e syns faktsik 35 og 40 åringa er deilgere enn 18 åringa! Anonymous poster hash: 63768...b2a Ikke spesiell smak. MILF fetisj er helt vanlig blant gutter i din alder. Det går som regel over når man blir eldre. Anonymous poster hash: 8e020...cfc 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Muligens noen rester av et aldri så lite ødipuskompleks. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 jeg er 18 år gutt med spesiell smak. jeg ser bra ut og er populær hos damene på min alder, men jeg tenner ikke på de. De eneste damene jeg tenner på er damer som er eldre enn meg. det høres sykt ut men e syns faktsik 35 og 40 åringa er deilgere enn 18 åringa! Anonymous poster hash: 63768...b2a Ikke spesiell smak. MILF fetisj er helt vanlig blant gutter i din alder. Det går som regel over når man blir eldre. Anonymous poster hash: 8e020...cfc Slett ikke sikkert det går over.... Just sayin'. Anonymous poster hash: 2b954...313 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Det høres ikke "sykt" ut i det hele tatt. Mange jenter i trettiårene som ser bra ut og stort sett så er de tusen ganger bedre i senga enn usikre, uerfarne og sjenerte tjueåringer Har selv alltid foretrukket eldre jenter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg