oOF Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Forventer Ox at motstanderne på magisk vis forsvinner hver gang han løper rett på de? Han er en spiller uten fotballintelligens. Dessverre. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Det som er positivt: Ward! Er jo tryggheten selv bakbder. Mye mer mobil og atletisk enn Mignolet også. Jeg skulle gjerne sett han fikk sjansen. Kjemperedning ista og var knall i preseason det jeg så! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Er en forsvarsspiller og flere forsvarspillere samme ordet på tysk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ett bytte, fullstendig kollaps. I tillegg spiller vi uten kaptein. Igjen.Vi fortjener seriøst en bedre kaptein enn Henderson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Seriously ref Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Kan noen forklare meg hvorfor Woodburn ikke spilte for start sammen med Coutinho? Da hadde vi nesten garantert ledet til pause. Og i dag hadde jeg heller tatt Origi enn Solanke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Det som er positivt: Ward! Er jo tryggheten selv bakbder. Mye mer mobil og atletisk enn Mignolet også. Jeg skulle gjerne sett han fikk sjansen. Kjemperedning ista og var knall i preseason det jeg så!Og Woodburn, samt 1.omgangen til Coutinho Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Woodburn kan bli sinnsykt god med tida. Litt mer muskler og eksplosivitet, så tror jeg han kan bli veldig, veldig bra. Endret 19. september 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Woodburn kan bli sinnsykt god med tida. Litt mer muskler og eksplosivitet, så tror jeg han kan bli veldig, veldig bra. Ja, men han bør få spille med våre beste spillere, ikke det skrotet her. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Henderson må virkelig skjerpe seg ja, Wijnaldum også. Langt, langt under pari og hva man skal forvente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå