Fotoskrulla Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Hoven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Stilig speilbildet, så nesten skummelt ut :-) Nydelig vær som det ikke har vært for mye av på Vestlandet. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 Stilig speilbildet, så nesten skummelt ut :-) Nydelig vær som det ikke har vært for mye av på Vestlandet. Hilsen Rune Artig med rekkverk som heller litt utover..., sånn er vinduene inne i restauranten også. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Artig speiling hvor retningen nesten "følger" terrenget. Ellers viser bildet tydelig at ferietid og turistsesong er på hell. Personlig har jeg litt blandet forhold til en del av disse turist(butikk)anleggene som etablere seg overalt i fjellheimen vår. Til slutt ender det vel med at mesteparten av fjellområdene er "okkupert" av slike anlegg. Så regner jeg med at vi får se flere bilder fra denne turen. Er spent på fortsettelsen. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Noget af en tur..men sikkert spændende...jeg sagde nej tak i sommers til samme tur op..synes det ser lidt farligt ud..tror ikke jeg ville være meget for at være lukket inde i det lille hus imens man bliver hejst der op ad :-) flot billede Hilsen Suss Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Stilig bilde med flott speiling. Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg