RuneK Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Strømtangen fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Flott motiv. Likte utsnittet og flott med dramatiske skyer. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 Flott motiv. Likte utsnittet og flott med dramatiske skyer. Mvh Fredrik Takker for fin tilbakemelding. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Dere har tydeligvis vært heldige. Dette må da være en fin plass, med egen brygge til og med. Det er kun båten som mangler (hvis det ikke er den du fotograferer fra?). Fint utsnitt av et stykke norsk historie. Det ligger mange slike fyrtårn i vakre omgivelser rundt omkring i landet. Rene turistmagneter er mange av dem blitt, noe jeg godt kan skjønne. Kunne godt tenke meg litt flere pixler fordi dette vil få små detaljer til å komme bedre frem. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Smukt ser det ud...lidt halo omkring huset..men ellers kraftige gode farver Hilsen Suss Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Dere har tydeligvis vært heldige. Dette må da være en fin plass, med egen brygge til og med. Det er kun båten som mangler (hvis det ikke er den du fotograferer fra?). Fint utsnitt av et stykke norsk historie. Det ligger mange slike fyrtårn i vakre omgivelser rundt omkring i landet. Rene turistmagneter er mange av dem blitt, noe jeg godt kan skjønne. Kunne godt tenke meg litt flere pixler fordi dette vil få små detaljer til å komme bedre frem. Mvh Oddvar Takker for kommentaren. Ja, mange er nå for utleie for allmenheten, noe som er veldig bra. Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Smukt ser det ud...lidt halo omkring huset..men ellers kraftige gode farver Hilsen Suss Har nok vært litt hard med sliderene i Lightroom, men kjekt med kraftige farger også :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg