Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito som SDSL leverandør?


Anbefalte innlegg

Vurder sterkt å skaffe meg SDSL. Ser at kvalito har et bra tilbud, og at sentralen er utbygd for det, der jeg bor. Nei, jeg kan ikke få hverken NGT eller Firstmile (drømme). Det eneste fastlinje tilbudet jeg kan få er gjennom telenor nettet :( .

Uansett: vet at mange er misfornøyde med kvalito, og at kvalito har blitt slaktet i den senere tid pga sikkerheten av serverene deres osv. Klarer lissom likevell ikke å finne en eneste leverandør som kan gi meg 2mbit begge veier for kroner 1249 per måned??? noen som vet?

Hva kan jeg forvente meg, hvis jeg kaster meg på bølgen med kvalito ?

 

Håper på en positiv tilbakemelding

 

 

Mvh

 

-z00l-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit alternativ er catch, dei er riktinok litt dyrare, 1599 for 1 år eller 1472 for 2 års binding.

Men du spara opp mot 3500 i etablering for tida.

Viss du bur i Bodø er Itconnect, som eg får etter jul :), eit altenativ med 2 mbit til 1150 samt 1500 i etablering.

 

Eg vurderte kvalito men dei brukte 3 veker på å svare på ein epost mot itconnect sine 20 minutt.

Lenke til kommentar
Vurder sterkt å skaffe meg SDSL. Ser at kvalito har et bra tilbud, og at sentralen er utbygd for det, der jeg bor. Nei, jeg kan ikke få hverken NGT eller Firstmile (drømme). Det eneste fastlinje tilbudet jeg kan få er gjennom telenor nettet :( .

Uansett: vet at mange er misfornøyde med kvalito, og at kvalito har blitt slaktet i den senere tid pga sikkerheten av serverene deres osv. Klarer lissom likevell ikke å finne en eneste leverandør som kan gi meg 2mbit begge veier for kroner 1249 per måned??? noen som vet?

Hva kan jeg forvente meg, hvis jeg kaster meg på bølgen med kvalito ?

 

Håper på en positiv tilbakemelding

 

 

Mvh

 

-z00l-

hvor r denne sentralen.. husk at firstmile er ikke såå bra.. beste er BBF

bredbåndsfabrikken

dette er svensker som levere både 1 gbit og 100 mbit linjer til private folk i sverige og er sinnsyke linjer.. maks 400 kr for 10 mbit inn ut

Lenke til kommentar

Jeh har Kvalito SDSL, men bare 0,5 MB linje. Er veldig dårlig tilbakemelding fra enkelte av dem på support. Brukte og 1 mnd fra Bravida kom og koblet hjemme hos meg før linja var oppe. over 2 uker gikk med p.g.a leverandøren av SDSL modem ikke levert, så der er de vel unnskyldt. Er du gamer og skal bruke dem til spilling så ville jeg prøvd noen andre (Les Bluecom). Hvis du ikke bor i næerheten av Trondheim. Jeg bor på Klepp sør for Stavanger og routes via Trondheim. Har litt høy og ujevn ping. Men når det gjelder nedlasting så er det dårligste jeg har fått på IT-avisen 540 kb. Så der kan jeg ikke klage. Har ikke klart å teste utlinje på mer enn 380 men det er mot en server i nederland. En del av problemene deres kommer vel av mange nye kunder og litt dårlig (Lite service vennlige) folk på support. Har bare hatt linja oppe i 4 dager ennå. Så hvordan stabiliteten blir over tid er jeg veldig usikker på. Uansett hvem du veleger gi beskjed om hvordan det går. Er greit å se hvordan eventuellt andre også er på SDSL.

 

Ståle

Lenke til kommentar

Du skal få en positiv tilbakemelding fra meg! :-)

 

Jeg er veldig fornøyd! Er selvsagt ikke alltid Kvalito virker heller, men som jeg har nevnt før, det er det heller ikke så mange andre gjør om du leser litt dypere i denne tråden....

 

1. Kvalito har alltid svart på support-telefonen raskere enn noen andre jeg har vært borti...

 

2. Er enig i at de ikke alltid har de beste svarene når noe ikke virker, men de svarer i alle fall....

 

3. Får mellom 960 og 1060 hver gang jeg tester min 1024 kb linje når den er oppegående... Klarer meg godt med det jeg... :-)

 

Det går an å snakke med folket på Kvalito... Bare vær litt hyggelig og de vil gjøre sitt beste... Det ville de sikkert ha gjort andre steder også... Poenget var egentlig vær litt hyggelig når du har problemer, så legger folk seg litt mer i selen for å løse dem....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...