espeneppi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort snart, og ser på MSI K7N2 DELTA-ILSR og Abit AN7 nForce2 Ultra400 µGuru! hvilket av disse hovedkortene er best? Noen med erfaringer? Forresten nytt minne skal jeg også ha, lønner det seg å kjøpe mer enn 512mb? Så litt på den 1gb dualpack PC3200 fra Twinmos, er den fin? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) jeg ville definitivt ha kjøpt abit av de to du skisserte... har hatt et lass med MSI bord og det har bare vært f**k.. har inntrykk (LES: personlig erfaring!) av at bordene fra MSI bare ble tull etter MS6337 (815 Pro) bordene... sjøl bruker jeg bare ASUS nF2 bord nå, men Abit er veldig bra...spesielt biosen og kvalitetsfølelsen når man tar i et Abit-bord.. noe er det der og responstiden om man mailer techsupp hos Abit.. hva har du å utsette på bordet du har nå da? minne -> sjøl gikk jeg over til Kingston HyperX minnebrikker..ufattelig stabile og aldri noe krøll grunnet minnefeil what so ever.. http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...lias=megabyteas MEN, TwinMOS er et godt valg, eller dette minnet fra Geil http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details blir sikkert hengt opp etter ørene her nå men men... Endret 8. desember 2003 av dominus Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hold deg unna msi har hadd 3 msi kort for p4 alle var feil med Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvilket merke av de to produsentene du velger er en smak sak, eg har gode erfaringer med abit og msi. Men skal du overklokke er nok abit en tanke bedre. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvilket merke av de to produsentene du velger er en smak sak, eg har gode erfaringer med abit og msi.Men skal du overklokke er nok abit en tanke bedre. Abit er vel best uansett overklokking eller ikke, kan jo uansett være kjekt med ett bra kort til overklokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå