Niklasp Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Den gjør alt bedre enn forgjengeren, så hvorfor gjesper vi når vi ser den?TEST: iPhone 8 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Håper Samsung får god AR støtte senere Litt kul den AR-teknologien har i telefonene \ ipadene demmes nå. (jeg har samsung s8, no hate) 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Herregud for noe benchmarktall. Ja nå har brikkeprodusentene noe å strekke seg etter. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Holy fuck for en ytelse! 4 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 No er der fleire grunnar til at eg ikkje vil velge Apple, men eg må innrømme at ytelsestestane her var imponerande. 3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 No er der fleire grunnar til at eg ikkje vil velge Apple, men eg må innrømme at ytelsestestane her var imponerande.Ja telefon valg til sides, så er det morsomt for en tech interessert som meg selv å se at teknologien tar slike sprang. Lenke til kommentar
matiasmedh Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 "Obs: Apple skryter av at iPhone 8, iPhone 8 Plus og iPhone X har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter." What, hvor står det at iPhone 7 støtter dette? Har verken sett at Apple eller andre har nevnt noe slikt. (Å bruke iPad-lader har selvsagt alltid vært mulig, men støtte for quick charge via kabel er noe annet) 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Rå mobilprossessor, kjedelig innpakning. 3 Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Virkelig imponerende ytelse. Problemet for meg er glass på begge sider, siden jeg ofte mister telefonen og hater å kle den inn med deksel. Vel vel, iPhone 7 holder vel en stund til. 2 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 "har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter. For å få til dette er du imidlertid nødt til å lade mobilen via en MacBook-lader med USB-C, og så skaffe deg en USB-C til Lightning-kabel." Sånn blir det når en legger til ting som en ettertanke. Klønete. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) "Obs: Apple skryter av at iPhone 8, iPhone 8 Plus og iPhone X har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter." What, hvor står det at iPhone 7 støtter dette? Har verken sett at Apple eller andre har nevnt noe slikt. (Å bruke iPad-lader har selvsagt alltid vært mulig, men støtte for quick charge via kabel er noe annet) Har hurtigladet iphone siden iphone 6 pluss i 2014. Dette er ikke noe nytt. Er ikke lading via ipad lader via kabel? Endret 19. september 2017 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 "Obs: Apple skryter av at iPhone 8, iPhone 8 Plus og iPhone X har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter." What, hvor står det at iPhone 7 støtter dette? Har verken sett at Apple eller andre har nevnt noe slikt. (Å bruke iPad-lader har selvsagt alltid vært mulig, men støtte for quick charge via kabel er noe annet) Hei! Jeg var helt overbevist om at dette var tilgjengelig i iPhone 7, men nå finner jeg ikke tilbake til der jeg trodde jeg opprinnelig oppdaget det. Jeg redigerer litt i teksten nå og fjerner iPhone 7-kommentaren. Takk! - Niklas 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Virkelig imponerende ytelse. Problemet for meg er glass på begge sider, siden jeg ofte mister telefonen og hater å kle den inn med deksel. Vel vel, iPhone 7 holder vel en stund til. Har du prøvd med det orginale skinndekselet? https://www.apple.com/no/shop/product/MQH92ZM/A/skinndeksel-til-iphone-8-7-svart Den største fordelen er at telefonen ikke blir så glatt med et slik. Lenke til kommentar
matiasmedh Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 "Tykkelsen er identisk som forgjengeren, selv om iPhone 8 veier 10 gram mer.." (den ene bildeteksten) Ikke for å være kjip, men det er en liten forskjell. iPhone 7 er 7,1mm, iPhone 8 er 7,3mm. (Kilde: https://www.apple.com/iphone/compare/) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) De skulle gjerne lagt til en hel mm for min del og brukt den plasen til batteri. En iPhone med 4000mah batteri hadde vært moraomt å sett. Endret 19. september 2017 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Kunne dere lagt ved detaljert geekbench-ytelse mot si en S8? Hadde vært morsomt å se nøyaktig på hvilke områder av testen den vinner så stort over Snapdragonen. Lenke til kommentar
TechnoG Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Du skriver at iPhone 8 har fått optisk bildestabilisator som det skulle være noe nytt, det er det jo ikke. IPhone 7 har også OIS Lenke til kommentar
Krgb Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jada, imponerende ytelse, bla, bla, bla. Men er ikke iPhone nå mer på vei over i "entusiast/ekstrem" klassen? Jeg har vanskelig for å forstå at den vanlige mannen i gata har behov for denne ekstreme ytelsen? Synes det ofte er et overdrevet fokus på ytelse og spesifikasjoner, men faktiske nyvinninger og forbedringer er ikke så store fra gang til gang.. Jeg har litt probmemer med å skjønne hvorfor hjemmeværende husmødre eller ungdom som snapper og instagrammer og gud-vet-hva-de-gjør EGENTLIG trenger denne ekstremytelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg