The_evil_blue_toad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har nå skaffet meg Halo og hadde aldri ventet at det skulle kødde på min maskin. Det er ikke direkte hakking. Men i situasjoner med skyting går alt i slow motion. Maskinen min har AMD XP 2500, 512 md DDR ram og Gforce FX 5600. Trodde det skulle gå fint. Noen andre som opplever det samme, vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg opplever det med Radeon 9800 PRO. Kommer av at spillet er dårlig codet, men når jeg installerer Omega driverne så går spillet glatt. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan jo alltids justere ned til bedre ytelse på kontrollpanelet for skjermkortet og se om det hjelper.. skal selv prøve med Omega driverne å teste om det blir bedre.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen som har prøvd omega driverne på nvidia geforce kort?Har et Geforce 2 mx400 kort,det hakker som bare det,på lavest oppløsning osv.Får ikke omega driverne til å fungere skikkelig hos meg med hertz og det. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen som har prøvd omega driverne på nvidia geforce kort?Har et Geforce 2 mx400 kort,det hakker som bare det,på lavest oppløsning osv.Får ikke omega driverne til å fungere skikkelig hos meg med hertz og det. Vel et Geforce 2 mx400 er jo ikke noe å skryte av. Du kan ikke vente deg annet enn hakking med det kortet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen som har prøvd omega driverne på nvidia geforce kort?Har et Geforce 2 mx400 kort,det hakker som bare det,på lavest oppløsning osv.Får ikke omega driverne til å fungere skikkelig hos meg med hertz og det. Vel et Geforce 2 mx400 er jo ikke noe å skryte av. Du kan ikke vente deg annet enn hakking med det kortet Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hva med et 44ti kort? og hva er omega drivere? Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 til meg gikk det glatt med radeon9800pro 512 pc3200 ram og xp3200 hastighet (2500+OC). Jeg hadde på alt på alle instillingene, men kjørte ikke høyere enn 800x600, virket som den fort kvaltes over det....dårlig koding -YES. Det gikk iallefall smooth of fullstendig spillbart på 800x600 max inst. og husk, AA og AF funker vist ikke...iallefall ikke AA. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Halo skal være meget GPU krevende, så man skal ha et rimelig phett skjermkort for at dette skal gå smooth! Nå har jeg ikke spilt dette selv (sitter med et GF3 TI 200) Men leste om dette HER Så ta en titt og se om det er noe der som kan hjelpe dere! Lykke til! Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hva med et 44ti kort? og hva er omega drivere? Omega-drivere finnes både for ATi og GeForce-kort. Det er modifiserte drivere som visstnok skal gi en del bedre ytelse enn de "vanlige" driverne. Du kan finne omega-drivere hos www.omegacorner.com Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Omega mellom dobler og 3dobler ytelsen til ATi kortene hvertfall... Lenke til kommentar
slash Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg kjørte halo helt glatt på min trofaste gf4ti4200 med nyeste driverne som var ute når halo kom ut. (originale nvidiadrivere.) hadde alle detaljer på, unntatt fsaa. 1024 oppløsning. er det jeg som har vært heldig, eller er det bare en magisk ting med hardwaren min som liker halo veldig godt? amd xp2000+ gf4 ti 4200 128 ram 512 ram. ps: en artig liten detalj. når jeg prøvde en nocd crack så gikk frameraten opp med et par frames pr. second. why? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har nå skaffet meg Halo og hadde aldri ventet at det skulle kødde på min maskin. Det er ikke direkte hakking. Men i situasjoner med skyting går alt i slow motion. Maskinen min har AMD XP 2500, 512 md DDR ram og Gforce FX 5600. Trodde det skulle gå fint. Noen andre som opplever det samme, vet hva jeg skal gjøre? Skru av specular under videomenyen i spillet! Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Omega mellom dobler og 3dobler ytelsen til ATi kortene hvertfall... Er du gal mann?!?Hvis du prøver et par benchmaks med og uten omegadriverne vil du ikke få 2-3 ganger så høye scores med Omega drivere. Hvor har du det fra? Jeg tipper 10% økning er mer enn optimistisk nok... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er noe feil med HALO ja, umulg å få det 100% glatt. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, og det som suger er jo at det er liksom ikke SÅ forbanna pent heller synes jeg. Litt dårlig tid når de skulle lage PC-porten ja... Hastverk er lastverk Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er du gal mann?!?Hvis du prøver et par benchmaks med og uten omegadriverne vil du ikke få 2-3 ganger så høye scores med Omega drivere. Hvor har du det fra? Jeg tipper 10% økning er mer enn optimistisk nok... Jeg snakker kun om Halo... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hastverk er lastverk Jeg vil vel ikke si at PC-portingen av Halo ble noen hastejobb akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå