Gå til innhold

Altibox kabel-tv md ARRIS boks.

Anbefalte innlegg

Her jeg bor er det Viken fibernett og Altibox. Kabel (RJ45) fra nettet går til ARRIS-boksen og derfra er det HDMI kabel til tv. Når det nå ikke kommer et ... signal til TV (har også prøvd pc skjerm, null signal på HDMI kabel) regner jeg med at ARRIS er gåen. Dette skjedde på søndag og jeg reklamerte umiddelbart og fikk svar om "snarest mulig" orden på problemet. Men hele mandag har gått uten at noe har skjedd.

Problemet burde kunne ordnes på 5 minutter ved å bytte defekt boks mener jeg.  Men enn tilsvarende boks måtte man vel kunne få kjøpt et sted? Det må da være med fjernkontroll til den, det er boksen som gjør jobben som TV. Selve tv'en brukes altså som en ren HDMI-monitor.

Jeg blir ganske fed-up av så nonsjalant håndtering av problemer og neglisjering av kunder.

Noen som har litt savvy på slike bokser? Har to Dreamboxer men de kommer til kort her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har viken kundesenter rett borti gata og har hentet ny boks på dagen, tror ikke du får tak i de andre steder.

Har du ikke noe kundesenter i nærheten må de vel sende deg en boks, har du ringt dem for å høre om de har sendt deg ny dekoder?

Det finnes visst ikke sånn luksus her i Fredrikstad og jeg gidder nok ikke kjøre til Drammen. Har kjørt tunnelen en gang og gjør det ikke om igjen;)

Synes den var litt hemsk. Får prøve ringe i morgen.

Endret av rofl2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...