Jofinne Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg skal starte som Mission Support soldat på Rygge f.o.m. 25. september. Er det noen som har erfaring med denne stillingen/kan noe om den (annet enn det som står på Forsvaret sine sider)? Jeg har hørt litt forskjellig - noen sier det kan bli veldig kjedelig. Ellers vil jeg også gjerne høre hvis noen har tjenestegjort på Rygge - om de trivdes/mistrivdes osv. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Jeg kan, med førsteklasses informasjon ang. MS, si dette: Gled deg! Utrolig spennende, interessant og givende tjeneste. 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Har ikke vært det. Men skjønte på de som var det så var det en kjedelig stilling hvor man satt inn og så på en skjerm for det meste.Men spørs jo helt klart hva du er ute etter i førstegangstjenesten.Som sagt, dette er bare hva de som tjenestegjorde sa. Men er noen år siden, så tjenesten kan ha forandret seg. Lenke til kommentar
Jofinne Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Å så bra! Kan du forklare litt mere?? Jeg kan, med førsteklasses informasjon ang. MS, si dette: Gled deg! Utrolig spennende, interessant og givende tjeneste. Endret 22. september 2017 av Jofinne Lenke til kommentar
Woods Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 En kompis av meg hadde denne stillingen en annen plass i landet. Han endte opp i baksetet på F16. Vi andre ble litt misunnelig... Lenke til kommentar
Mekanius Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Var selv operasjonsromsassistent i førstegangstjenesten, blir kanskje noe av det samme?I så fall kan du sende meg en PM, så kan jeg fortelle deg en hel del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå