Zealo Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg spiller litt RA2 på LAN og når man kriger i flere timer går d fort tomt på ressurser. Kan noen hjelpe meg med hvordan man lager maps ? (plusser på litt mer ressurser?) Lenke til kommentar
MaTizeX Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 du kan laste ned et program fra internett. bare søk på ra2 og gå inn på en av de store sidene, der finner du programmet.... Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 jeg har hentet ned map-editoren en stund siden... har adressen her...: ftp://ftp.westwood.com/pub/redalert2/fa2beta/FA2YR.EXE altså direkte link til nedlastning... Siden denne lå på er her...: http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/re...ish/index.shtml håper du får bruk for linkene =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: Zealo skrev (2002-03-01 16:42):Jeg spiller litt RA2 på LAN og når man kriger i flere timer går d fort tomt på ressurser. Kan noen hjelpe meg med hvordan man lager maps ? (plusser på litt mer ressurser?) Trur denne linken passer under gamer.no forumet Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Hvordan lager man mapsene ? Hmm.. vanskelig... Hvordan kan jeg bare lage litt mer ressurser ? Kan jeg hente et annet map og legge til ressurser ? Hmmm... d der var vanskelig ass... Noen som kan gi meg en GOD beskrivelse ? Eller sende meg et map med mye ressurser ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå