kim_23 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Skal ha en driftsikker hardisk som skal brukes til backup. disken skal oxo stå mye stille. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei!Skal ha en driftsikker hardisk som skal brukes til backup. disken skal oxo stå mye stille. WDC er nok de mest stabile hdd som selges per dags dato Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 IDE? Da vil jeg anbefale Seagate Barracuda, da disse nyeste har mye av de samme egenskapene som Seagates suverent gode SCSI disker. De er driftsikre, raske, stillegående og er ikke av de som blir varmest heller. De er kanskje ikke fullt så raske som Western Digital, men WD diskene bråker mer og blir varmere. Lenke til kommentar
kim_23 Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takk for svar Saken er at jeg har litt for mange cder som tar opp en del plass, derfor tenkte jeg å legge alt inn på en hardisk. (disken skal ikke være i drift med mindre jeg trenger noe på den) noen som har noen bedre alternativ? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Takk for svar Saken er at jeg har litt for mange cder som tar opp en del plass, derfor tenkte jeg å legge alt inn på en hardisk. (disken skal ikke være i drift med mindre jeg trenger noe på den) noen som har noen bedre alternativ? som sagt... spander 200 kr ekstra og kjøp deg en 120 gb. over 8000 mp3 sanger vil ta opp ca 38 gb eller 37 gb av hdd så jeg anbefaler deg kjøp en 120 sel om den ikke skal være så mye i drift.. om de cd'ene d skal legge inn... hva er det på dem? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal hvertfall ikke kjøpe Barracuda(Seagate) på en laang stund. Nylig gikk en 60gb Barracuda disk rett i dass, og disken var bare drøyt 1 år gammel. Har 5 IBM disker som er over 3 år gamle og har ikke hatt noe problem med dem. Noen av disse hører også inn under den beryktete "dødserien" til IBM. Har også hatt noen WD disker og ingen av disse har det vært problem med, kun Seagate'n. Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på WD. Lenke til kommentar
kim_23 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 skal ha masse mp3 å bacup på den Hvordan er maxtor sine disker da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tja.. Har hatt 7seagate disken og ingen av disse har klikka.. Har hatt 8samsung Spinpoint V80 (heter de vell?) disken og ingen av de har klikket Har hatt 7 IBM 180gxp 123.5gig disker og 1 av disse har klikket. (FÅr lest data ,feiler i drive fitness. Leser data med 50kbs også..) Har hatt 1 IBM 75gxp 40gig.. den klikka.. klikk klikk klikk.. Har hatt 2WD disker og de virker også den dag i dag. Mine erfaringer Seagate er et tryggt valg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå