Gå til innhold

Chess dobler datamengden ut året.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil si at dersom jeg tegner et abonnement på Chess King (4Gb) så vil jeg få 8Gb ut året. Og i tillegg koster det meg bare 99 kroner de to første månedene. Det er et for godt tilbud til å la være å slå til.

Hadde egentlig tenkt å portere over til Komplett Mobil, men da drøyer jeg det til over nyttår ?

Lenke til kommentar

Det vil si at dersom jeg tegner et abonnement på Chess King (4Gb) så vil jeg få 8Gb ut året. Og i tillegg koster det meg bare 99 kroner de to første månedene. Det er et for godt tilbud til å la være å slå til.

Hadde egentlig tenkt å portere over til Komplett Mobil, men da drøyer jeg det til over nyttår ?

Det er nok det Chess håper på. En gulrot for trofaste kunder, og en sekk gulrøtter til nye, og forhåpentligvis håper de på å beholde noen. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser de har fjernet (99,-) pristilbudene fra nettsiden, nå gjelder full pris. Dog usikker på om det er full pris/mnd eller totalt ut året for f.eks 8 GB til 299,-. Jeg tror jeg blir værende hos Komplett iallfall. Jeg har 12 GB + datasim. Det blir for mye mas for meg å portere nå.

*edit*

Det er full pris per måned. F.eks 4 GB til 249,-. Andre operatører tilbyr det samme til fast pris. Men 8 GB til 299,- var derimot litt bedre. Der er chess nesten opp på samme antall GB som chili og hello var før fri roaming.

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet ikke om jeg bare var heldig eller ikke, men jeg bestilte to abonnementer. Et på 1GB pr mnd for 149,- - altså uten rabatt, og et abonnement med 4GB til 99,- pr mnd de to første mnd.

Mulig de så at det ville hoppe på flere enn de trodde.

Meg: Regner med at vi da også slipper unna med 99,- pr mnd for oktober og november? =)

Chess: 1 GB abo vil koste 149,- de to første mnd, denne prisen vil ikke øke

Meg: 4GB abonnementet vil koste 99 de to første mnd?

Chess: Ønsker dere velkommen til Chess. Dere vil motta simkort i posten. Overføring skjer 29.09. 2017. Ja, 4 GB abo får du for 99,- de to første mnd

Endret av java_the_hutt
Lenke til kommentar

Du var nok heldig. :) Jeg krysser bare fingrene for at de andre hopper på det kjøret i år også. Ikke at jeg personlig trenger mer enn 12 GB/mnd, men greit å få senket prisen/mnd frem til jul.

*Edit*

Årsaken til at jeg beholder komplett #2: Jeg har en telefon med dual sim. Komplett som hoved abonnement i sim #1. Chess kontantkort i sim #2. Jeg bruker data hos komplett, og hvis dekningen i telenornett faller ut, har jeg viderekoblet samtaler fra hovednr til alternativt nr (chess med telia dekning) hvis ikke dekning , ellers leder alt til telefonsvar. Siden man allerede har tale inkludert i abonnementene i dag, koster det ingenting å viderekoble samtaler. Merk: Så lenge man befinner seg i Norge, EU/EØS og evt andre land man oppholder seg i med inkludert tale som hjemme.

Den løsningen er perfekt for meg per nå, da blir det mas å bytte frem og tilbake. :)

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Om man bytter kontinuerlig så har man årevis med gratis abonnement. 

Ville det ikke vært bedre om selskapene heller kuttet prisene fremfor å lokke med gratisabonnement til gud og enhver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...