Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva med en 'handjob'?

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt på å begynne en liten "beskeftigelse".

Elsker å ronke menn og vet jeg er veldig dyktig også.

Elsker å se de komme i hånden på meg.

Ikke noe mer, kun en god og deilig ronk!

Lurer på om det kunne vært noe.

Så til dere menn- hadde det vært noe dere kunne tenkt dere å oppleve, hvis dere visste om ei som gjorde dette??

Dratt innom etter jobb, på dagtid eller en liten tur innom på kvelden etter trening?

Anonymous poster hash: 2ab62...b28

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en av mine fantasier, faktisk, så jeg simpelthen elsker idéen. Spesielt hvis du er fin og har fine hender.

Så finnes det et utall praktiske ting som gjør at jeg personlig nok ikke hadde benyttet meg av dine tjenester, men det er meg. Som andre her skriver, det finnes nok definitivt et marked for det.

Verdt å tenke på er at siden kjøp er forbudt, vil det være vanskelig for deg å sikre deg. Ingen vil gi deg navnet sitt eller nummeret sitt (noe som etter min mening ville vært en helt essensiell sikkerhet for deg), og folka som vil være kundene dine er da også av nødvendighet en type folk som ikke ser så nøye på lover og regler. Myndighetene ser ut til å være mer opptatt av moralisering og skambelegging enn å faktisk hjelpe traffickingofre. Dessverre.

Anonymous poster hash: aeb0b...78b
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dratt innom etter jobb, på dagtid eller en liten tur innom på kvelden etter trening?

Anonymous poster hash: 2ab62...b28

Spennende!

Rent juridisk - slik jeg leser loven - er det å onanere menn helt greit så lenge det ikke skjer mot vederlag i form av penger.

Samtidig er det fullt ut lovlig å tilby vagina-massasje mot penger, så penis-massasje burde jo også være lovlig.

Vet du hva, send meg en PM og så kan vi drøfte dette videre. Kanskje jeg har noen synspunkter som du kan ha nytte av?

Lenke til kommentar

Har virkelig aldri vært i en lignende situasjon så jeg aner ikke hvordan noe slikt ville vært å oppleve.

Jeg ser for meg at det kunne vært awkward å bare sette seg ned casually hos noen en ikke kjenner, slenge ut pikken og bare bli melket. Samtidig ville bare en hj tatt lang tid for meg da det ikke byr på så voldsom tenning alene :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å tilby massasje det, som ikke er ulovlig

Skal en være pirkete så er det å be ut en jente på middag for at en skal få sex ulovlig da det også er en form for betaling

§ 316. Kjøp av seksuelle tjenester fra voksne
Med bot eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som
a) skaffer seg eller en annen seksuell omgang eller handling ved å yte eller avtale vederlag,
b) oppnår seksuell omgang eller handling ved at slikt vederlag er avtalt eller ytet av en annen, eller
c) på den måten som beskrevet i bokstav a eller b får noen til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.
Er den seksuelle omgang eller handling skjedd på en særlig krenkende måte, uten at forholdet straffes etter strengere bestemmelser, er straffen bot eller fengsel inntil 1 år
Lenke til kommentar

Trådstarter her: Takker for svar.

Vet dette er ulovelig så akkurat hvordan man skulle gjort dette i praksis kan bli vanskelig.

Tenkte kanskje å tilby massage først og ønsket mannen kunne han fått med en lite kinky vri på slutten av massagen?

Dette er ihvertfall noe som tenner meg noe sinnsykt..om det settes ut i praksis betviler jeg jo...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

må nesten teste det her, (gratis altså, så det ikke blir noe tull) finne ut om du er så god du påstår, kan gi deg en anbefalling om du burde gjøre dette eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vil ikke akkurat kalle handjob for en kinky vri, men begreper er vel relativt ;) Hvis du liker det så godt, hvorfor ikke gjøre det gratis? Du kan jo finne folk som er gira på byen for eksempel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...