Gå til innhold

"The Fisherman's friends"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tittel på bildet ditt som både er godt komponert og

og gir en fin stemning . . . men hvorfor i gråtoneskala

og ikke i farger?

Hvis du har en versjon i farger vil jeg gjerne se den ???

Mvh.Oddvar

Takk Oddvar! Raw-fila på dette kveldsbildet ligger nok hjemme på en ekstern harddisk i Kristiansund, så jeg må nok skuffe deg med ønske om en fargeversjon. Jeg presenterer mest gamle bilder for å prøve å hjelpe til med å holde litt liv her inne hvor aktiviteten er heller laber, særlig i kommentatorfeltet. Jeg overveier å trekke meg helt ut da min deltakelse sikkert har forstyrret idyllen her inne :-) Ha en fin fotouke. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Bra tittel på bildet ditt som både er godt komponert og

og gir en fin stemning . . . men hvorfor i gråtoneskala

og ikke i farger?

Hvis du har en versjon i farger vil jeg gjerne se den ???

Mvh.Oddvar

Takk Oddvar! Raw-fila på dette kveldsbildet ligger nok hjemme på en ekstern harddisk i Kristiansund, så jeg må nok skuffe deg med ønske om en fargeversjon. Jeg presenterer mest gamle bilder for å prøve å hjelpe til med å holde litt liv her inne hvor aktiviteten er heller laber, særlig i kommentatorfeltet. Jeg overveier å trekke meg helt ut da min deltakelse sikkert har forstyrret idyllen her inne :-) Ha en fin fotouke. Mvh Gunnar

Ikke du også, Gunnar!  :ohmy:

Er blitt slik at man legger ut bilder her bare for å holde siden åpen. Er vel VG som har tatt over tek.no, så da vet man ikke hva som skjer i framtida. Særlig når aktiviteten er så liten som nå (men det har den vært det siste året). For et par år siden var det 20 til 30 nye bilder hver dag. Folk må også bli flinkere til å kommentere!  :)  De la jo ned "dagens bilde", men ble lovet andre konkurranser i stedet. Tror det ble kun en konkurranse. Kanskje derfor folk har mistet interessen.

Er blitt litt bedre på "dotten", synes jeg.

Ha en fin fotohøst alle som leser.  :)

Hilsen Fredrik

Lenke til kommentar

Hallo, her er det mye jeg ikke har fått med meg, tydeligvis. Hva har skjedd og hvordan finner jeg ut av det? Jeg ser at det har blitt færre bilder, men trodde

det var naturlige variasjoner.

Hva er dotten? Er det Foto.no,eller?

Mvh.Oddvar

Dotten er foto.no hvor jeg har deltatt og deltar fremdeles. Her inne har jeg kun deltatt fra september i fjor.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...