Selmaka Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Har en oppgave i lekse jeg ikke kan svare på, noen her som vet? Spørsmålet lyder som følger: "Velg riktig ord". Hvis ____ mener at en lov som_____ har vedtatt er i strid med______, kan loven settes til side. Da er det ikke lenger_____ sin oppgave og sørge for at folk får vite om loven og følger den. Ordene man kan bruke er: Regjeringen, Stortinget og Grunnloven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Regjeringen, Stortinget, Grunnloven. Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Regjeringen, Stortinget, Grunnloven. Og den siste da? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Hvis teksten virkelig er: "...sin oppgave og sørge for...", så kan du få bonus points ved å påpeke at det skal være Å i stedet for OG i den setningen. Stryk over og skriv Å ^^ Skriv at det er demotiverende å jobbe en plass der autoritètene er så slakke med rettskrivingen ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Tipper stortinget Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Tipper stortinget Jeg skrev inn det som du foreslo. fikk kun 0,5 riktig.. Jeg føler jeg har prøvd alle mulige måter, kanskje det bare er en feil i systemet. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Det er vel strengt tatt høyesterett, Stortinget, grunnloven, regjeringen? Endret 17. september 2017 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Det er vel strengt tatt høyesterett, Stortinget, grunnloven? Hmh...dette kan jeg ingenting om. Men det er fullt mulig at det stemmer. Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Tipper stortinget Jeg skrev inn det som du foreslo. fikk kun 0,5 riktig.. Jeg føler jeg har prøvd alle mulige måter, kanskje det bare er en feil i systemet. Jeg prøvde på nytt nå. Jeg skrev: regjering, stortinget, grunnloven, regjering. Det står at den første er feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå