T133 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) pcen min har eit problem med at det virker som om skjermkortet slår seg av og LED lyset som er på kortet bare blinker.Og kortet er ikkje OC. skjermkortet er av typen Gigabyte GeForce GTX1080Ti Aorus Extreme. Og afterburner seie at kortet ikkje overstiger 60 grader. Så eg treng noen tips om korleis eg kan fikse dette eller kva som kan være feil. Og dette kan skje menst eg spiller eller det kan skje menst pcen står ubrukt. og viss dette skjer må eg vente noen minutter før eg kan slå den på. Endret 17. september 2017 av T133 Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 pcen min har eit problem med at det virker som om skjermkortet slår seg av og LED lyset som er på kortet bare blinker.Og kortet er ikkje OC. skjermkortet er av typen Gigabyte GeForce GTX1080Ti Aorus Extreme. Og afterburner seie at kortet ikkje overstiger 60 grader. Så eg treng noen tips om korleis eg kan fikse dette eller kva som kan være feil. Og dette kan skje menst eg spiller eller det kan skje menst pcen står ubrukt. og viss dette skjer må eg vente noen minutter før eg kan slå den på. Hva slags strømforsyning har du? Lenke til kommentar
El burro Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Har du installert Gigabyte Xtreme Game Engine?. Jeg har GTX1080 G1 Gaming fra Gigabyte og måtte installere Xtreme Game Engine for å overklokke og justere belysningen på kortet. Lenke til kommentar
T133 Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 eg har ein Corsair AX 850W PSU. men den er litt eldre fra 2012. Lenke til kommentar
T133 Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Har du installert Gigabyte Xtreme Game Engine?. Jeg har GTX1080 G1 Gaming fra Gigabyte og måtte installere Xtreme Game Engine for å overklokke og justere belysningen på kortet. eg hadde det, men eg leste på mange forum at det var ikkje så bra og folk brukte afterburner i stede. og eg hadde feilen når eg brukte Gigabyte Xtreme Game Engine også Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 sjekket strømkablene som går til skjermkortet om de sitter skikkelig? Lenke til kommentar
T133 Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 sjekket strømkablene som går til skjermkortet om de sitter skikkelig? Eg har ikkje sjekka dei siden eg monterte pcen. men eg er ganske sikker på at dei er skikkelig i. Lenke til kommentar
T133 Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 sjekket strømkablene som går til skjermkortet om de sitter skikkelig? Eg har ikkje sjekka dei siden eg monterte pcen. men eg er ganske sikker på at dei er skikkelig i. Eg har dobbelt sjekket kabelane og dei var ok Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Har du mulighet til å teste skjermkortet i en annen pc for å se om det samme skjer der? Lenke til kommentar
T133 Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Har du mulighet til å teste skjermkortet i en annen pc for å se om det samme skjer der? nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå