Klompisify Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 GoPro i krabbeteine under vann - ser det bra ut? Hvordan kan jeg få disse type filmer til å se bedre ut? er fargene ok? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ikke så mye fart i denne tråden. Jeg tror lite lys og høy iso fører til kornete bilder, kombinert med ikke krystallklart vann. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg synes det det ser veldig bra ut, men som Luske_Ludvig sier så er kansje ISO litt høy. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 18. september 2017 Forfatter Del Skrevet 18. september 2017 Okei takk for svar! Vil prøve forskjellige instillinger for å finne den beste Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Det finnes også rødt filter du kan sette utenpå linsa som skal gi bedre farger under vann. Har ikke prøvd det selv, men prøv et google søk på "gopro underwater filter" Endret 18. september 2017 av gravypressure Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg kjenner ikke Gopro, men dersom du skal spille i fort film kan du benytte lavere framerate - få lengre lukkertid - og lavere iso. Sjekk om kamera har low light modus Lenke til kommentar
tow Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Prøv å få kameraet litt lenger unna åtet. Motivet er nærmere enn kameraet fokuserer. Sett kameraet helt ytterst i hjørnet, så blir det litt mer avstand. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå