CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg driver og surfer forumet en god del når jeg er på jobb og jeg er grådig irritert over at det virkelig må stå forum.gamer.no og ikke forum.hardware.no.. Nå husker ikke jeg helt navnet for øyeblikket desverre ,men jeg har laget et bilde for og hjelpe til. Greit nok at jeg bruker gamer.no stilen ,men det skal da ikke ha noe og si.. Med Phpbb2 så var det jo det samme som adressebaren Tror det vil stå litt bedre i stil om jeg ser på hardware.no og ikke gamer.no på jobben siden jeg ofte går ifra skjermen. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nei Skaff deg en orntli nettleser!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Du som virkelig maser så fælt (Har aldri vært logget inn med IE før så det er ikke noe cookies) Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hørt om linjeskift før ? inlegget ditt er uleselig på skolemaskina mi LOL Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skift til Invision Power Board templaten hvis du ønsker et anonymt navn Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hørt om linjeskift før ? inlegget ditt er uleselig på skolemaskina mi LOL Jeg kjører 2560*1024.. Synes ikke den ser ille ut.. Gamer.no stilen så slipper du også den utrolig plagsomme tingen på siden.. På Gamer.no stilen så har du liksom hele plassen til innleggende. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Skift til Invision Power Board templaten hvis du ønsker et anonymt navn Hvorfor skal dette være nødvendig? Er jo ikke noe særlig og forandre på for dere? Skulle ønske vi kunne ha Phpbb2 jeg.. Får nesten tårer i øynene her.. =P Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er fordi headeren settes pr. template - og der ligger <title> -taggen. Ergo er det intet å gjøre med det - bruker du gamer.no -templaten, får du finne deg i at det står forum.gamer.no når du logger deg på forum.hardware.no. Vi kan ikke forandre gamer.no -templaten bare for din skyld, så lenge det er et alternativ du kan bruke. Skift til IPB-templaten, så slipper du å ergre deg. Jeg har en ide som kan løse dette, men det er en stor bakdel ved å skrive div. hacks til et forum som skal oppgraderes flere ganger i framtiden (nye versjoner). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Daså.. Hvis ville vært et så stort problem så får jeg vell (vel) bytte stil sånn midlertidig.. Regner med og få lærling plass hos den bedriften og dermed ville ikke forum.gamer.no sett så bra ut.. Må uansett takke for raskt og punktlig svar i det minste da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå