Amanda97 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Hei. Skal ha "spesialpensum" hvor jeg selv må finne pensumlitteratur. Ønsker å se mer på inbound marketing og hvordan en generer leads, salg, rundt dette. Noen som har hatt lignende i sitt fag og har pensumlitteratur som støtter "inbound marketing"? Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Erlend F. Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Hei. Skal ha "spesialpensum" hvor jeg selv må finne pensumlitteratur. Ønsker å se mer på inbound marketing og hvordan en generer leads, salg, rundt dette. Noen som har hatt lignende i sitt fag og har pensumlitteratur som støtter "inbound marketing"? Takk for svar på forhånd. Hei, Jeg har vært med på å skrive en e-bok om inbound marketing, som i dag brukes som pensum på Høyskolen Kristiania. Du kan laste den ned gratis på denne linken: http://respons.markedspartner.no/ebok-inbound-marketing Hvis du ønsker å gå enda dypere i materien, vil jeg anbefale boken Inbound Marketing, skrevet av Brian Halligan og Dharmesh Shah, som var de som coinet begrepet inbound marketing. Lykke til! Erlend Førsund MarkedsPartner 2 Lenke til kommentar
Amanda97 Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Hei. Skal ha "spesialpensum" hvor jeg selv må finne pensumlitteratur. Ønsker å se mer på inbound marketing og hvordan en generer leads, salg, rundt dette. Noen som har hatt lignende i sitt fag og har pensumlitteratur som støtter "inbound marketing"? Takk for svar på forhånd. Hei, Jeg har vært med på å skrive en e-bok om inbound marketing, som i dag brukes som pensum på Høyskolen Kristiania. Du kan laste den ned gratis på denne linken: http://respons.markedspartner.no/ebok-inbound-marketing Hvis du ønsker å gå enda dypere i materien, vil jeg anbefale boken Inbound Marketing, skrevet av Brian Halligan og Dharmesh Shah, som var de som coinet begrepet inbound marketing. Lykke til! Erlend Førsund MarkedsPartner Tusen takk, Erlend! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå