Loko Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) HeiHar en VW Golf 2010 1,6 tdi stasjonsvogn hvor jeg har ulyder fra ene bakhjulet. - Når lyden er til stede virker det som at den kommer ved hver rotasjon. - Lyden er der stort sett bare i lave hastigheter og kan forværres ved tyngdeoverføringer. - Lyden forsvinner igjen hver gang jeg trykker inn bremsepedalen Jeg har skiftet skiver og klosser samt smurt opp alt som går an å smøre opp. Men den er der fortsatt Noen som har noen tips eller ideer på hva det kan være? Endret 17. september 2017 av Loko Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Første som slår meg er hjullager eller bremseskjold. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Typisk "subbelyd" hver rotasjon av hjulet i sakte fart, er som oftest bremseskjoldet. Forsøk å bøye litt på det. Er det hjullager så vil det som oftest bli verre i høyere hastighet og i sving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå