banansplitt™ Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Endret 17. september 2017 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ingen Ozil, ingen Sanchez. Denne kampen er avgjort før pause. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Alexis kommer inn np, men at øzil ikke spiller er vel bare bra siden han aldri møter opp til slike kamper uansett? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Alexis kommer inn np, men at øzil ikke spiller er vel bare bra siden han aldri møter opp til slike kamper uansett? Alexis kommer inn når vi allerede ligger under. Da er det for sent. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Kolasinac til å score første målet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 litt pussig med iwobi fra start ja. Han har jo knapt fått spille etter sesongen startet. Forsvaret blir spennende i dag, dette er jo antageligvis beste bakrekka vi har og den vi kommer til å se denne sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Treer bak og vår beste spiller er på benken. Hva faen Wenger. Hvorfor gidder jeg stå opp for det tullet her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Treer bak og vår beste spiller er på benken. Hva faen Wenger. Hvorfor gidder jeg stå opp for det tullet her?Wenger har slått Chelsea de to siste gangene, kanskje derfor? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 For et nydelig angrep av Arsenal! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Treer bak og vår beste spiller er på benken. Hva faen Wenger. Hvorfor gidder jeg stå opp for det tullet her?Wenger har slått Chelsea de to siste gangene, kanskje derfor? Vi slo de i FA cup finalen på Wembley, men de slo oss 3-1 på brua i februar så det er ikke helt sant... Vi har ikke vunnet eller spilt uavgjort på brua siden 2012 da ble scoren 3-5 til Arsenal. Vet ikke med dere, men å gå 5 år uten å vinne på en stadium er faen meg uakseptabelt... Endret 17. september 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Arsenal enormt bra offensivt her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Treer bak og vår beste spiller er på benken. Hva faen Wenger. Hvorfor gidder jeg stå opp for det tullet her?Wenger har slått Chelsea de to siste gangene, kanskje derfor? Vi slo de i FA cup finalen på Wembley, men de slo oss 3-1 på brua i februar så det er ikke helt sant...[/size] Men Wenger vant mot Chelsea i community shield. To på rad kalles det Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Treer bak og vår beste spiller er på benken. Hva faen Wenger. Hvorfor gidder jeg stå opp for det tullet her?Wenger har slått Chelsea de to siste gangene, kanskje derfor?Vi slo de i FA cup finalen på Wembley, men de slo oss 3-1 på brua i februar så det er ikke helt sant...[/size] Men Wenger vant mot Chelsea i community shield. To på rad kalles det ahh kom ikke opp på head to head statistikken min men husker det når du sier det. Community shield er ikke akkurat den første turneringen man husker på Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Arsenal enormt bra offensivt her! Ikke bare det, men at vi er på ballfører hele tiden og det hjelper jævlig mye. Noe jeg aldri ser Øzil gjør for oss for eksempel. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Vært svake siste 10. Sender bare ballen på måfå til chelsea sitt forsvar. Virker ikke som vi prøver spille oss ut en gang. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Chelsea får faen meg frispark for alt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg savner ikke OX iallefall... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Shiiit. At ikke det blir mål! Bra av ramsey. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Dette her taper Arsenal garantert. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Øzil er ikke noe savn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå