^fmj Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Har en bærbar med et tastatur jeg ikke finner ut av. Nærmere bestemt er det K-en som er problemet, når tasten er tatt vekk fungerer den upåklagelig, litt uvant å trykk med fingeren på den gummidingsen, men det fungerer. Setter jeg på K-tasten er det ikke liv. Et meget lett trykk på gummikjeglen er nok for respons. Endret 17. september 2017 av ^fmj Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Gjetter på at knappen er deformert på en eller annen måte. Har det kommet fremmedlegemer som henger fast i tasten eller i bunn av tastaturet som kan hindre at tasten når helt ned? Kan det være at tasten likevel ikke henger ordentlig på, hvordan er responsen på knappen i forhold til de andre knappene (når den sitter på)? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Jeg har ikke klart å se noen avvik, responsen på tasten føles helt normal når den er på. Fant et tastatur med like taster og fester, testet frem og tilbake, ulike taster, men samme problemet. Endret 17. september 2017 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå