hojohansen Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Hei, jeg har XZ1 men prøver her. Noe har skjedd med varmesystemet på min mobil. Får ikke opp varsel hverken på toppen eller som tall på ikonene. Hvordan har jeg klart å skru av det? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Noen som vil gå fra XZ1 Compact til XZ2 Compact? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg får ikke til bilde-i-bilde funksjonen.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Front kameraet på denne telefonen suger max. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Muligens det er softwaren som gjør det eller det kan hjelpe med å slå telefonen helt av og på. Kameraet til en slektning av meg ble helt elendig i lang tid, men fungerer helt topp nå. Edit. Er en helt annen modell men Sony den og. Endret 27. mars 2018 av tsetsefluen Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Noen som vil gå fra XZ1 Compact til XZ2 Compact? Tenkte det. Kom til Power i går men de er jævlig trege til å få sendt ut beskjed om at den kan hentes. Dealen med WF-1000X på kjøpet avgjorde. Er litt usikker på om jeg liker det nye designet. Synes XZ1 Compact er veldig flott jeg! Endret 7. april 2018 av Trond HB 1 Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 https://blogs.sonymobile.com/2018/10/18/android-9-pie-update-on-more-xperia-devices/amp/ Noen som har fått Pie i dag? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Har toeren og fått pie. Men merker at mobilen ser ut til å nesten henge seg opp. Noen tips? Har forsøkt å restarte uten hell. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Har toeren og fått pie. Men merker at mobilen ser ut til å nesten henge seg opp. Noen tips? Har forsøkt å restarte uten hell. Du har XZ2 Compact? Har ingen tegn på at den vil henge seg opp etter at jeg installerte Pie men forandringene krever litt tilvenning. Har du slått på noen av Xperia actions? God natt modus gjør at alt går tregere. Sikkert for å spare strøm. Batteritida synes jeg har blitt veldig bra sjøl om den var ikke dårlig før heller. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nei, har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Enda ikke kommet oppdatering til Pie for oss i Norden virker det som...TTT for Sony på denne oppdateringa Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Tror nok ikke Sony er verdensmestere på oppdatering, Samsung derimot - de la ut oppdatering i hytt og pine (mest hytt) når jeg hadde S6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Tror nok ikke Sony er verdensmestere på oppdatering, Samsung derimot - de la ut oppdatering i hytt og pine (mest hytt) når jeg hadde S6 Enig i det. Hovedgrunnen til at jeg holder meg unna Sony er opplevelser med oppdateringer som f***ka opp mer enn det retta. Og jeg har prøvd mange Sonymodeller. Samme tullet på alle sammen. Lenke til kommentar
mlan Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Da ruller Pie inn på telefonen her. Da får vi se om ting er blitt bedre. Ikke mye nytt, et par endrede ikoner, litt forandrede menyer og fjernet volte symbol. (xz1 compact). Endret 11. januar 2019 av mlan Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Bare det at de har fjernet volte symbolet gjør det til en god oppdatering.. Jeg har ikke blitt helt komfortabel med settingen ennå, spesielt at de har fjernet hurtig innstilling til f.eks. wifi... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Den er vel ikke helt fjernet? Om du holder inne på wifi-ikonet så får du det opp. Det er mer kronglete enn det var før, og litt irriterende. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Mlan. Husk på å ta backup i tilfelle krøll etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå