adale Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Veldig bra! Den går for å være en av de raskeste telefonene nå også. Mener jeg så den banket Huawei 10 Pro også: https://www.digi.no/artikler/provekjort-huawei-mate-10-pro/413016?utm_source=newsletter-2017-11-30&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter-digi Endret 12. desember 2017 av adale 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Jeg har så flaks med telefonene mine, kjenner jeg. Endelig tatt i bruk Xperia XZ1 Compact-en. Ikke leser den SIM-kortet eller SD-kortet (så null musikk, hurra), og skjermen er så hypersensitiv at jeg ikke får gjort noe som helst. >< Den trippel-trykker på alt jeg så vidt har fingeren borti, å bla fungerer kanskje én av ti ganger, og jeg har mest lyst til å kaste hele sulamitten i gulvet istedenfor å finne kvitteringa og levere den inn på Elkjøp. Endret 15. desember 2017 av Datasmurf Lenke til kommentar
adale Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Helt sikker SIM- og SD-kort er satt inn riktig vei og skuffen er helt inn? Har aldri hatt dette problemet med noen av mine Sony-telefoner noensinne. Men skjermen hørtes ikke god ut. Ville levert den til Elkjøp for en sjekk, ja. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg har så flaks med telefonene mine, kjenner jeg. Endelig tatt i bruk Xperia XZ1 Compact-en. Ikke leser den SIM-kortet eller SD-kortet (så null musikk, hurra), og skjermen er så hypersensitiv at jeg ikke får gjort noe som helst. >< Den trippel-trykker på alt jeg så vidt har fingeren borti, å bla fungerer kanskje én av ti ganger, og jeg har mest lyst til å kaste hele sulamitten i gulvet istedenfor å finne kvitteringa og levere den inn på Elkjøp. Forsøk software reset. Jeg hadde problemer med iPhone X fra dag én, men etter en reset så ble den bra Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg har så flaks med telefonene mine, kjenner jeg. Endelig tatt i bruk Xperia XZ1 Compact-en. Ikke leser den SIM-kortet eller SD-kortet (så null musikk, hurra), og skjermen er så hypersensitiv at jeg ikke får gjort noe som helst. >< Den trippel-trykker på alt jeg så vidt har fingeren borti, å bla fungerer kanskje én av ti ganger, og jeg har mest lyst til å kaste hele sulamitten i gulvet istedenfor å finne kvitteringa og levere den inn på Elkjøp. Burde slette noen mapper på SD kortet om du har brukt det i en annen Android telefon tidligere. Android.lost og noe mere jeg ikke husker. Du finner om du googler. Det kan kansje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Hmm. Ja, jeg har jo det. Jeg driver og bytter det mellom en Xperia Z5 Compact og en Samsung Galaxy A3 (2017) uten noen problemer. Da er det verre at den ikke finner SIM-kortet. Jeg har tatt begge kortene inn og ut noen ganger og sjekket om de ligger korrekt i skuffene sine, uten at det hjelper. Lenke til kommentar
foxy Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Har hatt den i 2 uker nå Xz1 compact - Konge mobil. Ikke noe å utsette på den i det hele tatt. Deilig med en liten mobil igjen som man kan ha i lomma og har top spec... batteritiden - for en overgang!!!!! Endret 16. desember 2017 av foxy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Kjørte en software repair, det fiksa problemene med SD- og SIM-kort, og midlertidig skjermen, men nå i kveld, etter å ha fungert i et par dager, så ble den overdrevent sensitiv igjen, og det er umulig å scrolle, så jeg vil anta jeg bare prøver å ta en backup av det viktige, og leverer den på Elkjøp etter jobb i morra. Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hei!Har noen funnet et bra deksel til Sony Xperia Compact ZX1? Jeg ser etter èn ting, og det er god beskyttelse. Skjermbeskytter og deksel. Hvilke har dere kjøpt?Jeg har sett litt på Devilcase, Armour-X, Olixar ArmourDillo., Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Jeg har et greit du kan få av meg hvis du sender meg PM Har 2 av samme pga. feilbestilling. Endret 7. januar 2018 av Teodor1979 1 Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Hei! Har noen funnet et bra deksel til Sony Xperia Compact ZX1? Jeg ser etter èn ting, og det er god beskyttelse. Skjermbeskytter og deksel. Hvilke har dere kjøpt? Jeg har sett litt på Devilcase, Armour-X, Olixar ArmourDillo. , Det originale Sony dekslet SCSG60 er veldig bra. https://www.prisjakt.no/product.php?p=4460670 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Slo til på ZX1 Compact til 3690,- fra Elkjøp, og det må være det smarteste jeg har gjort på en stund. Overgangen fra LG G6 var vel verdt det, helt annen liga i hastighet og det var deilig å gå tilbake en såpass liten formfaktor. Har noen her forsøkt med Pixel 2 camera port.apk på denne? Er det én ting jeg ikke fatter, så er det hvordan Sony ikke klarer å naile kamerabiten på sine telefoner når de leverer sine sensorer til stort sett det som finnes av toppmodeller i markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Slo til på ZX1 Compact til 3690,- fra Elkjøp, og det må være det smarteste jeg har gjort på en stund. Overgangen fra LG G6 var vel verdt det, helt annen liga i hastighet og det var deilig å gå tilbake en såpass liten formfaktor. Har noen her forsøkt med Pixel 2 camera port.apk på denne? Er det én ting jeg ikke fatter, så er det hvordan Sony ikke klarer å naile kamerabiten på sine telefoner når de leverer sine sensorer til stort sett det som finnes av toppmodeller i markedet. Har ikke testet denne selv, men min opplevelse er dessverre også at Sony failer så kraftig på kamerasoftware at det nesten er en gåte hvordan de får det til. Med tanke på at deres kameraer funker så mye bedre i andres telefoner. Hvordan er video opptak på denne? Er det mulig å ta opp video i 60 fps/1080p uten at det blir sånn h.265 format? Jeg vil helst bare forholde meg til h.264. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Kan velge mellom h.264 og h.265 i innstillingene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Er dere fortsatt fornøyd med telefonen? Hvordan syns dere kameraet på denne er? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Jeg er stort sett bare fornøyd. Rask og bra batteri, noe som veier mye hos undertegnede. Har hatt litt problemer med ustabilitet, at jeg må kjøre en restart i blant. Så ikke Google Pixel smooth, men regner med det ordner seg i fremtidig SW oppdatering. Kamera er "hit and miss" i typisk Sony stil. Kan gå fra fantastisk til elendig, ikke i samme liga som feks Samsung etter min mening. Kommer til å beholde denne fram til Google Pixel 3 lanseres. Ekstremt godt kjøp til tilbudsprisen som var på 3700 kr. Endret 26. februar 2018 av fflex Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Tåler kulden bra? Kommer fra Nexus som slo seg av bare jeg tenkte på å ta en tur utenfor døra Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Jepp,tåler kulde bra. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Noen som har fått oppdateringer? Fått det på min Performance gå batteritiden er blitt bedre enn før. Kudos til Sony for det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Finnes det en bra launcher til denne telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå