ReaveЯ Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Hei, som tittelen sier får jeg svart skjerm når jeg ser på tvserier/filmer/youtube eller noe form for video. Er det grafikkortproblem? Har prøvd forskjellige drivere. Virker som det her forekommer kun når jeg ser på noe. Ikke når pcen henger på skrivebordet. Har ikke testa om det har skjedd i spill enda. Er svart skjerm hvor man må rs'e . Musepekeren vises ikke. Kan ikke få opp task manager heller. Noen som har peiling her? Gjelder stasjonær pc. Windows 8.1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Prøvd å avinstallere driveren med Driver Display Uninstaller?http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.htmlAnbefaler deg å laste ned nyeste driver til skrivebordet før du begynner,og bruke programmet i safe mode.https://www.digitalcitizen.life/5-ways-boot-safe-mode-windows-8-windows-81 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Funker ikke.. Kommer svart skjerm selv om pcen bare er på skrivebordet nå.. Ustabile drittpc. Heldigvis skal jeg kjøpe ny da Cofee Lake kommer. E: kan jo nevne jeg fikk ofte Bluscreen før jeg tok av og på cpu kjøler + kjølepasta.. Fra ett problem til et annet. Hehe.. Får også opp CPU fan error hver gang jeg rser. Tillegg er det en diger Windows update som ikke vil installeres. :/ Endret 20. september 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Noen som har forslag eller vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Bumper denne. Kan også legge til at dette ikke skjer oppstarten til Windows som jeg ser det er mange som sliter med når jeg søker opp problemet på nettet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Start med dette: SUPERAntiSpyware Free Edition Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Når jeg brukte det programmet gikk det hvertfall EN dag før jeg fikk svart skjerm helt random.. Etter det har det skjedd oftere. Alt fra en dag minutter/timer osv... Irriterende å ikke vite hva som er feil! Endret 29. september 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå