Gjest medlem-329093 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg lurer på å kjøpe meg tredemølle og ha hjemme. Hvis jeg hadde tredemølle hjemme ville jeg trent 4x4 intervaller minst en gang hver dag, kanskje til og med to, og blitt uavhengig av vær, føre og tid på døgnet, noe som er veldig viktig for meg i vinterhalvåret. Og så kunne jeg droppet treningssenter og da ville den betalt for seg selv på et par års tid når jeg ikke må betale medlemskap på treningssenter. Men jeg trenger en rimelig solid tredemølle fordi jeg er en stor fyr, men finner ikke noen funksjon hvor jeg kan søke på maksvekt på bruker på nett. Håper å slippe unna med en billig tredemølle men de billigste ser veldig spinkle ut. Jeg trenger en tredemølle som har bakkefunksjon (minst 6 oppoverbakke) men trenger ikke så stor hastighet da jeg ikke jogger men kan være fint å ha jogge-/løpe-hastighet også hvis jeg vil begynne å jogge/løpe i fremtiden. Hvor lenge holder en tredemølle forresten? Er det noen av dere som har tredemølle hjemme og vet noe jeg bør se etter i en tredemølle? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Se f.eks. http://www.treadmillreviews.net/treadmill-buyers-guide/ for tips, mye bra info og ting å ta hensyn til så ramser ikke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå