Gå til innhold

Bluetooth + T610

caluna

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å synkronisere kontaktene mine via Bluetooth, en USB dings tilkoblet usb-porten på PC-en. Men, XTNDConnect (det progget som fulgte med T610-en originalt) nekter å finne telefonen. Det funket fint med datakabel, men med bluetooth får jeg det ikke til å fungere. Prøvde å søke etter liknende tema her på forumet, men fant ingenting, dog mener å huske at det har vært diskutert før.

Sette himla stor pris på hjelp, endelig skaffet meg blåtann adapter, og intet virker! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lastet ned siste versjon av XTND Connect, men fremdeles - får det ikke til å fungere. Jeg bruker BCS Bluetooth Dongle, og har installert programvaren helt etter bruksanvisningen. Men PC-en finner ikke T610-en, det står i manualen "Søk for deretter å finne din T610 mobiltelefon." Finner ingenting.

Noen som kan hjelpe meg med et eller annet her? Er lost... :(

Lenke til kommentar

bluetooth neighborhood, dvs.? msi kort? Du, jeg er litt amatør på dette bluetooth oppkoblings-styret, så her trengs førstehjelp for 3-åringer, ABC.... Får til å sende bilder og sånn når jeg velger "send til" på PC-en direkte, men ikke noe xtnd nei.. :(

Lenke til kommentar

Sjekk først hvilke virtuelle COM-porter som er satt opp mot BT-adapteren din. Dette gjøres ved å gå inn på Enhetsbehandling (trykk Windows+Break, arkfanen Hardware og knappen Device Manager), og se etter blåtann-porter under Ports. Noter deg hvilke COM-porter som er satt opp som BT-porter. Så går du inn på "Alternativer for Phone Monitor" i kontrollpanelet, trykker på arkfanen "Porter" elns og sjekker at den blåtann-porten du vil bruke (f.eks COM3 eller COM4) er aktivert.

Voilá, du skal nå ha forbindelse mellom din PC og din T610 ved bruk av XTNDConnect og Dial-up Wizard.

Lenke til kommentar

det har jeg gjort, det er com 10, 11, 12, 13, 14, 4, 5 og 9 som heter bluetooth communications port under enhetsbehandling, og alle disse er aktivert i egenskaper for XTND, har også forsøkt å velge at de skal være "reservert", men XTND finner fremdeles ikke telefonen. Hjelp?

Lenke til kommentar
det har jeg gjort, det er com 10, 11, 12, 13, 14, 4, 5 og 9 som heter bluetooth communications port under enhetsbehandling, og alle disse er aktivert i egenskaper for XTND, har også forsøkt å velge at de skal være "reservert", men XTND finner fremdeles ikke telefonen. Hjelp?

Prøvd å installere de nyeste driverene til BT donglen din ? Og jeg går utifra at du har parret enhetene før du prøver ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk det til å virke på min gamle T610, men jeg fikk nettopp ny og der virker ingenting!! Har valgt "søk etter nye enheter" og pc-en er lagt til, men får ikke kontakt mellom XTND og T610-en miN! Jeg får til å hente filer fra PC-en, men får ikke til å sende de fra PC-en direkte. Må altså finne filene på mobilen og velge "hent". Hjelp?? Haster, får jo ikke telefonlisten min over igjen fra outlook!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...