caluna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg forsøker å synkronisere kontaktene mine via Bluetooth, en USB dings tilkoblet usb-porten på PC-en. Men, XTNDConnect (det progget som fulgte med T610-en originalt) nekter å finne telefonen. Det funket fint med datakabel, men med bluetooth får jeg det ikke til å fungere. Prøvde å søke etter liknende tema her på forumet, men fant ingenting, dog mener å huske at det har vært diskutert før. Sette himla stor pris på hjelp, endelig skaffet meg blåtann adapter, og intet virker! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 XTND har faktisk blitt diskutert før her ;D men uansett: skaff deg nyeste programvaren... tror det vart resultatet (= Lenke til kommentar
caluna Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Du har ikke linken til den diskusjonen? Søkefunksjonen funker ikke her!! skjønner ikke hvorfor. Kommer bare opp en feilmelding nå. Ny programvare til BT USB saken, eller XTND? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 beklage, husker ikke. men vet at den har vært oppe pga at det var jeg som startet den ;D Lenke til kommentar
caluna Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Husker du hva du hadde som overskrift så jeg vet hva jeg skal søke etter siden? Lenke til kommentar
caluna Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Nå har jeg lastet ned siste versjon av XTND Connect, men fremdeles - får det ikke til å fungere. Jeg bruker BCS Bluetooth Dongle, og har installert programvaren helt etter bruksanvisningen. Men PC-en finner ikke T610-en, det står i manualen "Søk for deretter å finne din T610 mobiltelefon." Finner ingenting. Noen som kan hjelpe meg med et eller annet her? Er lost... Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 du må koble bluetoothen til en virtuell comport før det funker. på mitt msi kort velger jeg telefonen i my bluetooth neighborhood, velger bluetooth com port og kobler den til. nå skal xtnd connect få forbindelse.. hth! MrM Lenke til kommentar
caluna Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 bluetooth neighborhood, dvs.? msi kort? Du, jeg er litt amatør på dette bluetooth oppkoblings-styret, så her trengs førstehjelp for 3-åringer, ABC.... Får til å sende bilder og sånn når jeg velger "send til" på PC-en direkte, men ikke noe xtnd nei.. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Sjekk først hvilke virtuelle COM-porter som er satt opp mot BT-adapteren din. Dette gjøres ved å gå inn på Enhetsbehandling (trykk Windows+Break, arkfanen Hardware og knappen Device Manager), og se etter blåtann-porter under Ports. Noter deg hvilke COM-porter som er satt opp som BT-porter. Så går du inn på "Alternativer for Phone Monitor" i kontrollpanelet, trykker på arkfanen "Porter" elns og sjekker at den blåtann-porten du vil bruke (f.eks COM3 eller COM4) er aktivert. Voilá, du skal nå ha forbindelse mellom din PC og din T610 ved bruk av XTNDConnect og Dial-up Wizard. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 det har jeg gjort, det er com 10, 11, 12, 13, 14, 4, 5 og 9 som heter bluetooth communications port under enhetsbehandling, og alle disse er aktivert i egenskaper for XTND, har også forsøkt å velge at de skal være "reservert", men XTND finner fremdeles ikke telefonen. Hjelp? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det har jeg gjort, det er com 10, 11, 12, 13, 14, 4, 5 og 9 som heter bluetooth communications port under enhetsbehandling, og alle disse er aktivert i egenskaper for XTND, har også forsøkt å velge at de skal være "reservert", men XTND finner fremdeles ikke telefonen. Hjelp? Prøvd å installere de nyeste driverene til BT donglen din ? Og jeg går utifra at du har parret enhetene før du prøver ? Lenke til kommentar
caluna Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 fikk det til å virke nå, takk folkens Lenke til kommentar
caluna Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg fikk det til å virke på min gamle T610, men jeg fikk nettopp ny og der virker ingenting!! Har valgt "søk etter nye enheter" og pc-en er lagt til, men får ikke kontakt mellom XTND og T610-en miN! Jeg får til å hente filer fra PC-en, men får ikke til å sende de fra PC-en direkte. Må altså finne filene på mobilen og velge "hent". Hjelp?? Haster, får jo ikke telefonlisten min over igjen fra outlook!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå