Leif Olsson Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Er dette sangsvaner? Jeg har hørt at svanebestanden i Norge faktisk kan være større på vinteren enn i hekketiden. Har hørt at svaner kan fryse fast i isen og allikevel overleve. Fredfullt høstbilde med lav solføring, men fremdeles har vi brukbare temperaturer- enn så lenge. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Så riktig, er sangsvane familie, voksne og to unger. Er mange sangsvaner som hekker på Andøya. Som du sier, fortsatt god temp, her 10-13 grader. En kæmpefin lørdag, men idag regn. Melt finvær igjen på mandagen. Takk før hyggelig kommentar. Mvh Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Stemningsfullt og vakkert med svaner i forgrunnen. Riktig så godt dette, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Stemningsfullt og vakkert med svaner i forgrunnen. Riktig så godt dette, synes jeg. Mvh Fredrik God søndag Fredrik. Høsten er stemningsfull ved slikt vær og miljø. Takk før din hyggelige kommentar. Mvh Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Stemningsfullt høstmotiv med sangsvanene i forgrunn. Godt komponert! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. september 2017 Forfatter Del Skrevet 18. september 2017 Stemningsfullt høstmotiv med sangsvanene i forgrunn. Godt komponert! Mvh Gunnar Takk takk Gunnar Har fin dag! Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg