Gunnar Fagerli Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 "Vestbase" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 VESTBASE er forsyningsbase for oljevirksomheten i Norge. Lønningene er sikkert litt høyere her enn landsgjennomsnittet og dermed henter vel cruiseskipene en del passasjerer fra de ansatte på basen? En 8 dagers tur koster pr. person ca. 40-50 tusen kroner (ikke noe for meg i hvert fall). Skipet på bildet heter forresten Silvervind (står på baugen). Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 VESTBASE er forsyningsbase for oljevirksomheten i Norge. Lønningene er sikkert litt høyere her enn landsgjennomsnittet og dermed henter vel cruiseskipene en del passasjerer fra de ansatte på basen? En 8 dagers tur koster pr. person ca. 40-50 tusen kroner (ikke noe for meg i hvert fall). Skipet på bildet heter forresten Silvervind (står på baugen). Mvh.Oddvar Takk for informasjon og korreksjon! Jeg går ut fra at bildene ikke var noe særlig. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg