Fadamacka Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sjekket min i dag, og mitt batteri er made in China. Fikk min den 12. elns. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Har nå sendt inn mobilen til det private verkstedet til nettbutikken, så får jeg bare håpe de finner en feil! Gleder\gruer\ er spent på morradagen, tiden vil vise Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 jaja,- får håpe du får ett nytt batteri (= Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 enda et nytt mener du? den var toppladet nå, så skal den stå på i natt, så de får se hva som skjer med den! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Så er det ny mobil på vei i posten til meg=) Den gamle var ødelagt! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva var gærnt da? Hva var feilen med den? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Les hele inlegget så ser du det, batteriet gikk på en dag! Samme ******* problemet jeg har klagd over- står en god del sider på dette forumet. Men nå får jeg ny mobil da så Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Fikk ny telefon idag. Men der tror jeg også det er en feil (som jeg er redd for at jeg må leve med) Om jeg åpner et svart bilde eller et spill, så er det en liten rød prikk nederst på skjermen som blinker. Er dette en piksel feil? Er det mulig å "rette den opp igjen"? Hørt fra Nokia at det må være minst 3døde piksler før du har krav på ny telefon! Er det så? God Jul Magnus Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jepp, pixel feil du må ha minst 3 døde pixler for å få byttet den Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 litt off topic, men hvorfor sier dere "Hungary" og ikke "Ungarn"? Og Kina funker da også fett? Ihvertfall bra at de har slutta å lage batteriene i østen, de ble fort ødelagte Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hungary; siden det er det som står på batteriet (på engelsk) Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jaja, greit at det står der, men vi snakker jo faktisk norsk her på forumet Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja men vi vil gjerne vise fram våres engelsk kunnskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå