Gå til innhold

Hvor er batteriet på N6600 lagd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TA AV MAGNETER DA!

skulle ikke vært lov til å selge magneter til mobiler. ødelegger batterier/dekning og blir ett prosjektil i bilen!

men det er ikke noe mulighet for å finne ut hvilket av batteriene er nyest. eineste man kan finne ut på ett verksted er kapasiteten i %

Lenke til kommentar

Fikk beskjed om å sende inn det dårligste batteriet.. Kan jo være at det jeg fikk var ødelagt å, og han som driver webshoppen har en nokia 6600 som varer i flere dager. SÅ da skulle han prøve det ene batteriet. Så da er det bare å vente til mandag da, så får man sjå..

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått svar fra nettstedet jeg kjøpte telefonen min, han ladet den fullt på fredag og den har stått på i helga og idag var det 2prikker igjen. Han mente jeg skulle levere den inn til et verksted! Har noen noe å anbefalle? Har jeg egentlig krav på ny telefon? Sende den inn til et verksted vil som oftest (iallefall i disse tider) ta bortimot flere uker! Det er ganske kjedelig å måtte bruke en 3310 i flere uker da du er vant med 6600. Hva skal jeg gjøre? Har sendt mail og sagt jeg ikke var innt i å sende den inn, så jeg mente han kunne sende meg en ny så kunne jeg returnere den gamle.
:mad:
Mvh
Magnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...