Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Så ta den med til service da vel. Da får du nok svar på alt det du lurer på. Og kanskje det har noe med den magneten din bakpå telefonen? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 TA AV MAGNETER DA! skulle ikke vært lov til å selge magneter til mobiler. ødelegger batterier/dekning og blir ett prosjektil i bilen! men det er ikke noe mulighet for å finne ut hvilket av batteriene er nyest. eineste man kan finne ut på ett verksted er kapasiteten i % Lenke til kommentar
texaz Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare så det er sagt har jeg aldrig brukt noen magnet på moben. Jeg skal selvfølgelig også ta den til service men jeg tror nok problemet er for dårlig batteri kapasitet for oss som bruker den mye. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 kommer vell nye batteri med større mah Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Driver å lurer på og benytte meg av angreretten og anskaffe meg sx1... hmmm.. Magnus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Da får du gjøre det hvis du vil det. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 stikk til en forhandler å test SX! først (= Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hehe, fant fort ut at jeg begynte å tulle.. Da jeg fikk se litt nærmere på den. Tror det vil ta utrolig lang tid og venne seg til å skrive sæssemæss... Magnus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Syns heller du skal ta med din telefon til service for å se hva som kan være feil. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Eller levere den inn og kreve ny... Har krav på det, den er 2uker gammel idag. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 butikken har lov til å prøve å fikse den så sant som dette ikke volder stort økonomisk nederlag for kunden... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Kjøpte den på nett, og om jeg krever en ny, og ikke en "oppgradering" til den gamle, har jeg krav på det. (http://www.forbrukerradet.no) Magnus Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 nettkjøp er en annen ting ;D men fristen for angreretten går vell snart ut ? fikk du info angående angreretten når du fikk pakken ? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 joda, var med den men. GJelder fra da du hentet pakken, og det er på fredag. Men men, jeg regner med at det ordner seg.. Er god kunde der så.. Mvh Magnuss Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ja ok.... du får si ifra om du blir fornøyd (= Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Fikk beskjed om å sende inn det dårligste batteriet.. Kan jo være at det jeg fikk var ødelagt å, og han som driver webshoppen har en nokia 6600 som varer i flere dager. SÅ da skulle han prøve det ene batteriet. Så da er det bare å vente til mandag da, så får man sjå.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jaja,- du må si ifra om vi hadde rett da ;D Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Nå har jeg fått svar fra nettstedet jeg kjøpte telefonen min, han ladet den fullt på fredag og den har stått på i helga og idag var det 2prikker igjen. Han mente jeg skulle levere den inn til et verksted! Har noen noe å anbefalle? Har jeg egentlig krav på ny telefon? Sende den inn til et verksted vil som oftest (iallefall i disse tider) ta bortimot flere uker! Det er ganske kjedelig å måtte bruke en 3310 i flere uker da du er vant med 6600. Hva skal jeg gjøre? Har sendt mail og sagt jeg ikke var innt i å sende den inn, så jeg mente han kunne sende meg en ny så kunne jeg returnere den gamle. Mvh Magnus Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 anbefale et verksted? vel; gå til et verksted som er godkjent av nokia (snakk med nokia) aner ikke hvor du bor så er litt vanskelig å gi hjelp EMTS er jo konk så det er nesten bare noen små verksteder igjen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sjekk på nokia.no der finner du alle Nokia Service steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå