magnus85 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fikk et nytt batteri til min N6600. jeg har klart å mikse det nye med det gamle, så jeg vet ikke hvilket som er nytt. Men på det jeg tror er det gamle står det "made in china" på det andre (som jeg tror er det nye) står det "made in hungary". Kan dere sjekke hva det står på deres telefon? Står nederst på undersiden av batteriet. Mvh Magnus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Uffameg... Du får bare lade begge batteriene da. Etterhvert merker du hvilken av de to som er nytt ettersom det gamle batteriet ditt er dårlig. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 er rett med at hungary er original batteriet (= Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 er merkelig det der, for begge batteriene var det 3 streker på.. Jeg tror faktisk Hungary batteriet er nytt.. For china batteriet var det litt merker på.. Mvh Magnus Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Noen flere som gidder å sjekke batteriet sitt? Hadde vært kjekt å vite.. Magnus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Made in Hungary hos meg. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hmm.. merkelig, hvor og når kjøpte dere som har hungary telefonen deres da? hvis det i det hele tatt har noe å si.. Jeg får vel bare prøve. Magnus Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 det er hungary på tlf'er som selges nå også Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hmm. da er det kanskje China batteriet som er nytt da!?!?!.. Hungary batteriet har faktisk vart 25t nå, er 2 streker igjen. Hvor mye batteri tar egentlig BT? Magnus Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 mitt batteri tror jeg ikke at har blitt ladet siden kl 16 på søndag. enda tre streker igjen. bruker ikke BT, men leker med kamera,sms,programmer osv ganske mye. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har sjekket alle tlf'ene på arbeid nå. batteriene deres er laget i hungary Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hehe, takk skal du ha da. Da tror jeg faktisk det nye batteriet er made in china.. Har ladet det batteriet i hele natt, så jeg får se.. Går det fort tomt så er det vel noe feil med mobilen min!?!? Magnus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror neppe det er no gæli med telefonen din... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 husk å slå av BT'en din... den suger batteri ! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Har skrudd av den, og nå har jeg prøvd begge batteriene, og de går på en dag! Bruker jeg virkelig mobilen så mye mer en dere som har standyby 4dager? Prøver å kutte ned på BT til maks 15min om dagen? den suger vel ikke bort 4streker av batteriet? Er da nødt til å være noe feil med telefonen? Lenke til kommentar
texaz Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jeg har akkurat samme problem som deg,batteriet kan gjerne gå tomt klokka 19 og ble tatt ut av laderen 06 30 snakk om proff telefon Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Lada den i hele natt og tok den ut av laderen klokka 11 idag tidlig, nå er det en strek igjen. Da er noe feil, sånn er det bare, til og med leverandøren mente det måtte være noe feil da. Hans mobil holdt i fem dager, han brukte den sjeldent, men allikevel, snakket med andre på forumet her som har standby fra 3-5dager.. Så da tror jeg vi begge har fått en "litt annerledels" telefon. Tror forresten ikke om batteriet er lagd in hungary eller china har noenting å si.. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå