Hjeeeelp Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Hei, Jeg har en presentasjon i samfunnsfag og temaet er rettsstat. Vet noen hva er en rettsstat egentlig og hva er en bra/dårlig rettsstat? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Veldig åpne spørsmål da, det er vel ikke slik at vi skal gjøre oppgaven din Slå opp på Wikipedia og i SNL og si meg så hva DU tror en rettsstat er, så skal jeg si hva jeg synes Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) En rettsstat er det motsatte av en islamsk stat. Endret 16. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 En rettsstat er det motsatte av en islamsk stat. Oii, den var drøy. Spurte om definisjon, ikke personlig mening Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Veldig åpne spørsmål da, det er vel ikke slik at vi skal gjøre oppgaven din Slå opp på Wikipedia og i SNL og si meg så hva DU tror en rettsstat er, så skal jeg si hva jeg synes Den er grei, haha. Skal lese mer om det Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 En rettsstat er det motsatte av en islamsk stat. Oii, den var drøy. Spurte om definisjon, ikke personlig mening Det er ikke en mening. Bare tenk deg hva som flyr i en islamsk stat og når du tenker på det diametralt motsatte så tenker du på en rettsstat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå