Eriksendrul Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Ser etter en bra Tequila, Fint om prisen ikke er over 1.000 kroner men det er og foretrekke at en ligger på 5-700 kroner. Takk for svar ! Om jeg ikke kan kjøpe eller bestille den på polet er det ikke så vits og tipse om den Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Jeg syns denne her veldig god, rund og god som ikke går rett i halsen som de vanlige drit-tequilaene. Anbefales på det sterkeste om du ikke liker en skarp og sterk smak. Koster ca 800kr på Vinmonopolet, og er enkel å finne billigere på taxfree EDIT: pass likevel på, jeg fant den så god og morsom å drikke at jeg drakk hele flaska (bart, uten salt/sitron), det gikk litt dårlig og plutselig var det dagen derpå uten at jeg visste helt hva som hadde skjedd Endret 16. september 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Prøv en Don Julio, ingen anejos kommer i nærheten. Ser forøvrig at det kun er en igjen på lager hos vinmonopolet. Legger med et par reviews også.. Reviewed by Tequila Tourist March 11, 2012 #1 Reviewer - View all my reviews (414) This is an old standby. It's a fantastic tequila and it's always easy to find. While it doesn't have the big taste of anything that makes it really unique, but it's always wonderful and represents everything that a good anejo should be.Aroma: Agave, vanilla/caramel. Initial Taste: Very sweet...almost like a dessert. Agave flavor and vanilla are really what you get first.Body: Medium body. You get a little oak taste, but mostly you get more of the same of what you got with the initial taste. Finish: Very little linger and no burn at all. A pleasant end to a very good tequila, but it doesn't remind you that you drank it. However, it does still leave you wanting more.This is a near perfect anejo to get non-tequila drinkers into enjoying the juice. It's ultra smooth and has a nice flavor that should be pleasing to most anyone. Well done, Don Julio. http://www.tequila.net/tequila-reviews/anejos/don-julio-tequila-anejo.html - Tried this in Merida, Mexico. Before i was never a fan of tequila as had only tried the sorts found in UK pubs and clubs. This changed my mind, like a fine whiskey it's a lovely drink Tastes soo good I've yet to drink it any other way than a straight pour. Loads of citrus aroma and fruit flavor. Spare yourself the cost of fussy Artisnal Tequilas and savor this Anejo. This is by far my favourite go-to tequila. It is affordable, tasty and can be enjoyed warm or cold, straight or mixed. I have had many bottles of far more expensive tequila that are nowhere near as tasty or versatile. I keep exploring but will continue to come back to this gem. https://www.thewhiskyexchange.com/p/4885/don-julio-anejo-tequila#productReviews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå