Gå til innhold

Beste Tequila til maks 1.000 kroner ?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns denne her veldig god, rund og god som ikke går rett i halsen som de vanlige drit-tequilaene. Anbefales på det sterkeste om du ikke liker en skarp og sterk smak. Koster ca 800kr på Vinmonopolet, og er enkel å finne billigere på taxfree  :)

patron-anejo-tequila-1-75l-17.jpg

EDIT: pass likevel på, jeg fant den så god og morsom å drikke at jeg drakk hele flaska (bart, uten salt/sitron), det gikk litt dårlig og plutselig var det dagen derpå uten at jeg visste helt hva som hadde skjedd :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Prøv en Don Julio, ingen anejos kommer i nærheten.

Ser forøvrig at det kun er en igjen på lager hos vinmonopolet.

Legger med et par reviews også..

Reviewed by Tequila Tourist March 11, 2012 
#1 Reviewer  -   View all my reviews (414)

This is an old standby. It's a fantastic tequila and it's always easy to find. While it doesn't have the big taste of anything that makes it really unique, but it's always wonderful and represents everything that a good anejo should be.

Aroma: Agave, vanilla/caramel. 
Initial Taste: Very sweet...almost like a dessert. Agave flavor and vanilla are really what you get first.
Body: Medium body. You get a little oak taste, but mostly you get more of the same of what you got with the initial taste. 
Finish: Very little linger and no burn at all. A pleasant end to a very good tequila, but it doesn't remind you that you drank it. However, it does still leave you wanting more.

This is a near perfect anejo to get non-tequila drinkers into enjoying the juice. It's ultra smooth and has a nice flavor that should be pleasing to most anyone. Well done, Don Julio.

http://www.tequila.net/tequila-reviews/anejos/don-julio-tequila-anejo.html

-

Tried this in Merida, Mexico. Before i was never a fan of tequila as had only tried the sorts found in UK pubs and clubs. This changed my mind, like a fine whiskey it's a lovely drink

Tastes soo good I've yet to drink it any other way than a straight pour. Loads of citrus aroma and fruit flavor. Spare yourself the cost of fussy Artisnal Tequilas and savor this Anejo.

This is by far my favourite go-to tequila. It is affordable, tasty and can be enjoyed warm or cold, straight or mixed. I have had many bottles of far more expensive tequila that are nowhere near as tasty or versatile. I keep exploring but will continue to come back to this gem.

https://www.thewhiskyexchange.com/p/4885/don-julio-anejo-tequila#productReviews

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...